در راستای غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان جلسه توجیهی "طرح آسمانی ها" در دفتر امام جمعه اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, جلسه توجیهی اوقات فراغت تابستانی ویژه کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد جامع اصلاندوز با هدف توجیه و برنامه ریزی در راستای اجرای درست برنامه های اوقات فراغت شهر مرزی اصلاندوز مغان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این جلسه "قدرت مهرآوران" مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع اصلاندوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به برنامه های کانون در تابستان امسال و "طرح آسمانی ها" به اهداف برگزاری این برنامه ها اشاره کرد و گفت:در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های کانون در تابستان امسال و پر کردن اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان و اعضای کانون تلاش می کنیم این برنامه ها بنحو احسن برگزار شود.

وی از کمبود فضای مناسب برای تجهیز کتابخانه کانون در مسجد جامع اصلاندوز خبر داد و افزود:بیش از پنج هزار جلد کتاب داریم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سپاه ناحیه عشایری و هیات امنای مسجد بتوانیم در راستای فرهنگسازی مطالعه کتاب برای مردم بخصوص نوجوانان و جوانان اقدامات موثری برای ایجاد کتابخانه در کانون انجام دهیم.

مهرآوران با بیان اینکه تلاوت روزانه یک جزء قرآن کریم و تفسیر سوره یاسین طرح 1449 نیز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود خاطرنشان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی «آسمانی ها» از اول تیرماه آغاز و تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی با تبریک ماه مبارک رمضان به اهمیت مسجد در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان کانونهای مسجد نباید به ورطه فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت در تابستان امسال باید پرشورتر از سالهای گذشته اجرا شود افزود:جوانان و نوجوانان باید با مساجد و کانون ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و از برنامه های طرح آسمانی ها استفاده مطلوب و بهتر را ببرند.

"محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری اردبیل ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر لزوم شرکت در جلسات و برنامه های کانونهای مساجد تاکید کرد و گفت:برنامه های مسجد در طرح غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان مثمر ثمر خواهد بود.

همچنین جلسه شورای مرکزی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع اصلاندوز نیز در محل دفتر امام جمعه اصلاندوز برگزار شد که اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به فعالیتها و عملکرد مطلوب این کانون در حال و آینده ارائه دادند.

ارسال نظرات