خبرهای داغ:
این نشست جهت ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و بینش سیاسی درحوزه بسیج ادارات این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۹۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان:فرمانده حوزه بسیج ادارات دزفول در این نشست، با اشاره حلول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ماه رمضان، ماه عبادت و بندگی خدا و آزاد شدن از عبودیت شیطان است و مؤمنان روزه‌دار باید با توبه و استغفار، خود را از بدی‌ها و آلودگی‌ها پاک کرده و برای بهره‌گیری از عنایات و برکات این ضیافت الهی آماده کنند.
سید عزیزالله پژوهیده گفت: یکی از مهمترین نتایجی که ماه پربرکت رمضان دارد، پالایش روح و روان انسان است که این پالایش از طرقی از جمله ترک کردن گناه و توبه فراهم می‌شود، در واقع ترک کردن گناهان نقطه عطف پالایش روح است.
فرمانده حوزه بسیج ادارات دزفول در این نشست، ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های حلقه صالحین عنوان کرد و افزود: چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی در سازمان‌ها و ادارات، اجرای سبک زندگی اسلامی، شناسایی نیازها و آسیب‌شناسی سازمانی و ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکلات مربوطه و اهمیت نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی، چهار محور اصلی برای فعالیت گروه‌های مذکور است.
پژوهیده در ادامه با اشاره به تشییع پیکر 270شهید والامقام غواص در تهران گفت: ما در این مرزها شهدای بسیاری را تقدیم کرده و امروز در کنار گرامیداشت یاد و نام آنها بر ادامه مسیر آنها اصرار کرده و پاسداری می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا در این راه ثابت قدم باشیم.
وی در پایان بیان کرد: این شهدا با شجاعت و ایثار حیرت آفرین خویش برگ‌های زرین دفاع مقدس را خلق کردند و حماسه ماندگار انقلاب اسلامی را در دنیای اسلام فریاد زدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها