فرمانده سپاه ناحیه گچساران باتاکید بر اینکه باورهای نسل جوان باید با تقویت آگاهی های دینی و معرفتی تبدیل به یک فرصت برای مقابله با تهدیدات دشمنان طراح جنگ نرم شود،افزود: امروزدشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم بدنبال تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما هستند که ماه رمضان بهترین فرصت جهت مقابله با این حربه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۱۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
سرهنگ جهانگیرانصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران  در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع اقدامات فرهنگی در ماه مبارک رمضان و طرح تفرجگاه تعالی بخش با اشاره به برنامه های ویژه فرهنگی این ناحیه در سطح شهرستان ،گفت:امروزدشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم بدنبال تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما هستند که ماه رمضان بهترین فرصت جهت مقابله با این حربه های دشمنان است.

وی افزود: باورهای نسل جوان با استفاده از فیوضات این ماه پر برکت ، با شناسایی سیره اهل بیت علیهم السلام و تقویت آگاهی های دینی و معرفتی باید تبدیل به یک فرصت برای مقابله با دشمنان طراح جنگ نرم شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: جوانان ما درماه مبارک رمضان با حضور در مجالس قرآنی بویژه در شب های قدر وبا توکل به خدا به  خودسازی بپردازندتا جامعه اسلامی به برکت فیوضات این ماه رحمت و مغفرت به یک جامعه الهی و آرمانی تبدیل شود.

این مسئول در ادامه به برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه گچساران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:این برنامه هاجزءخوانی قرآن کریم در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با محوریت مساجد، ختم روزانه قرآن در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ویژه برنامه های شب های قدربا حضور سخنرانان ومداحان کشوری است.

انصاری برگزاری محفل انس با قرآن کریم ،برگزاری نماز جماعت و افطاری‌های ساده دربوستان شهدای گمنام ودیداربا خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه گچساران در ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی های جوانان این مرزو بوم در راه ارزش های والای انقلاب اسلامی،تصریح کرد:ناحیه مقاومت سپاه گچساران درمقابله با جنگ نرم دشمنان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در تفرجگاه های این شهرستان کرده است.

انصاری اجرای طرح تفرجگاه‌ تعالی‌بخش در بوستان شهدای گمنام در تابستان و تا اواسط فصل پاییز را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده فرهنگی این ناحیه مقاومت برشمردوگفت:با نزدیک شدن به ایام تابستان برنامه های فرهنگی،ورزشی و تربیتی با هدف غنی سازی اوقات فراغت و با اولویت نوجوانان و جوانان با محوریت پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان در دستور کار اصلی این ناحیه قرار دارد.

وی افزود:جشن، مسابقات فرهنگی، سخنرانی، مداحی، جنگ شادی،نمایش و طنز، نمایشگاه حجاب و عفاف،کتاب و محصولات فرهنگی، دعای کمیل و زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در تفرجگاه های این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به  فعالیت قرارگاه احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در ماه مبارک رمضان ،گفت: نیروهای متعهد بسیجی در رابطه با تهدیدهای اجتماعی در قالب گروه‌های مختلف و آموزش دیده به صورت میدانی تذکر لسانی به افراد خاطی را در دستور کار دارند.

انصاری با تاکیدبر اینکه فعالیت های فرهنگی امری مهم و دشوار است،افزود: امروز در یک میدان جنگ فرهنگی و جنگ نرم قرار گرفته ایم  که با اجرای فعالیت های مناسب فرهنگی و با استفاده از ظرفیت آحاد جامعه باید فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

این مسئول در ادامه اظهارکرد: ناحیه مقاومت سپاه گچساران به بسیجیان متقاضی کار در این شهرستان با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در تلاش است تا بخشی از معضل بیکاری جوانان در این شهرستان را برطرف نماید

گفتنی است در ادامه این نشست که در سالن جلسات سپاه ناحیه گچساران برگزار شدخبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان سوالات و نظرات خود در خصوص مسائل فرهنگی با فرمانده سپاه ناحیه  این شهرستان پرداختند.

 

ارسال نظرات