مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: طرح تخصیص سوخت بر مبنای سهمیه ماهیانه پایه و اسناد حمل و نقل اول تیر امسال در مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۸۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران، احمدآفرین محمدزاده اظهار کرد: طرح تخصیص سهمیه سوخت براساس سهمیه ماهیانه پایه برای خودروهای درون‌شهری و خودروهای کم‌فعالیت برون‌شهری و سهمیه براساس اسناد حمل و نقل همانند بارنامه، صورت وضعیت و CMR اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای تیرماه امسال برگزار می‌شود که می‌تواند تاثیر زیادی در رضایت‌مندی رانندگان داشته باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تصریح کرد: رانندگان برای دریافت سهمیه بر اساس اسناد حمل و نقل باید اطلاعات مندرج در بارنامه، صورت وضعیت و CMR خود را به دقت در مبدا، مقصد، پلاک و کارت هوشمند کنترل کنند.

این مسئول اضافه کرد: به‌روزرسانی اطلاعات شماره تلفن همراه در سامانه کارت هوشمند ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در صورت لزوم، به‌روزرسانی اطلاعات کارت خودرو در سامانه کارت هوشمند ناوگان به‌ویژه VIN از دیگر موارد مهمی است که باید توسط رانندگان رعایت شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران بیان کرد: رانندگان برون‌شهری که در مورد میزان سهمیه تخصیص‌یافته بر اساس اسناد حمل و نقلی سئوالاتی دارند می‌توانند شماره کارت هوشمند ناوگان را به شماره 60401411 ارسال کنند تا میزان پیمایش در طول دوره قبل دریافت شود و همچنین استفاده از سیستم USSD با شماره‌گیری #141*6040* و دریافت پیمایش در طول دوره قبل، مراجعه به سایت www.rmto.ir بخش استعلام کارت هوشمند و مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند و دریافت اطلاعات پیمایش از دیگر موارد است.

این مسئول گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هدر رفتن سوخت و استفاده بهینه از آن در بخش حمل و نقل است که نتیجه آن صرفه‌جویی در سرمایه ملی کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها