همزمان با حلول ماه معنوی رمضان المعظم برنامه های متنوع قرآنی به همت تربیت وآموزش سپاه قائم شهر در این شهرستان برگزار می شود .
کد خبر: ۸۵۳۰۷۴۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر حجت الاسلام آقایی مدیرتربیت وآموزش این ناحیه از اجرای برنامه های متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت : به فرموده نبی مکرم اسلام خداوند در ماه رمضان نعمتهایی قرار داده است که هیچ عقلی توانایی تصور آن را ندارد ویکی از نعمتهایی که با عقل ناتوان وضعیف خود می توانیم درک کنیم نزول مصحف کریم در این ماه عزیز است که در این موضوع برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با دو محوریت محافل انس با قرآن در پایگاههای بسیج و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که همه روزه از ساعت30/17 الی30/18 با حضور قاریان ممتاز شهرستانی واستانی وکشوری در جوار 5شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارا.. برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ  و ایجاد حرکت عظیم قرآنی در شهرستان با محوریت دارالقرآن بسیج به صورت متمرکز در حسینیه عاشقان ثارا.. بیان کردو گفت : در این موضوع از تعداد 20نفر از قاریان برجسته شهرستان واستان با برگزاری جلسات دعوت وهماهنگی شد که باارائه جدول زمانبندی در مدت سه دهه همه این قاریان آمادگی خود را جهت حضور در برنامه های قرآنی شهرستان اعلام نموده اند.

حجت الاسلام آقایی در ادامه به تشریح محور دوم برنامه های قرآنی در شهرستان پرداخت و اذعان داشت : اجرای محافل انس با قرآن کریم در شهرستان وسطح پایگاههای مقاومت بسیج محور دوم برنامه های قرآنی  می باشد که این برنامه در 90 پایگاه بسیج بصورت متمرکز با حضور قاریان،حافظان وگروههای تواشی به صورت ویژه برگزار می شود.

وی یادآور شد : اختتامییه این محافل نیزدر شب پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد تا از متولیان وزحمت کشان اجرای این کار تجلیل وتقدیر شود تا ایجاد انگیزه شود برای اجرای این برنامه ها در طول سال.

مدیر تربیت وآموزش سپاه قائم شهر در ادامه ضمن اشاره به اینکه  سپاه شهرستان قائم شهر با محوریت دارالقرآن بسیج در طول سال اجرای کرسی تلاوت را با حضور قاریان ممتاز وشهرستانی در حسینیه عاشقان ثارا.. برگزار می کند عنوان نمود : این برنامه نیز همه هفته روزهای سه شنبه همزمان با اقامه نماز مغرب وعشا برگزار می شود ومخاطبان  ومشتاقان جوان بسیاری را نیز جذب خود کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد : به شکر الهی بسیج بر این شد که با توان بالای نیروهای همیشه در صحنه وبا همیاری مردم ولایتمدار،این برنامه ها را به شکل مفصل پی بگیرد تا باشد که در پیشگاه حضرت حق شرمنده قرآن نباشیم.

حجت الاسلام آقایی در پایان بادعوت از عموم مردم جهت حضور یکپارچه در برنامه های قرآنی خصوصا جزءخوانی قرآن کریم از ارائه پیشنهادات وانتقادات برای اجرای بهتر برنامه های قرآنی در شهرستان استقبال کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها