فرمانده اسبق سپاه پاسداران:

پیروان خط امام بدانند که جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی تاکید امام خمینی بود

فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: با وجود تمامی این نصایح و روشن سازی های امام (ره)، کسانی که می گویند ما پیرو امام (ره) هستیم و ولایت فقیه را قبول داریم، چگونه کارهایی را می کنند که امام گفته نباید بکنیم.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، منصوری سفیر سابق ایران در چین و فرمانده اسبق سپاه پاسداران در همایش اقتصاد سیاسی انفعال یا اقتدار اظهار داشت: یکی از کارهای لازم دشمن شناسی است؛ من با قطعیت می گویم کسانی که فکر می کنند می شود با دشمن ساخت جاهلند.

وی افزود: زمانی که برای بسیاری از مردم این مملکت اسرائیل مطرح نبود و در دهه 40 شمسی روشنفکران کشور نظام اسرائیل را یک نظام سوسیالیستی پیشرفته می دانستند، امام آن زمان گفت که اسرائیل ماهیتش چیست.

منصوری با بیان اینکه امام (ره) به توانایی و قدرت آفرینی مردم اعتقاد راسخ داشتند، گفت: اگر مردم آگاه و مستعد باشند، قدرتی را ایجاد می کنند که شکست نمی خورند، در جایی از وصیت نامه امام (ره)، ایشان می فرمایند که اگر دشمن با تمام توان ما را از بین برد هم ما نباید تسلیم شویم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) تأکید داشتند که از واردات کالاهای مصرف ساز جلوگیری کنید، ادامه داد: وقتی برخلاف آموزه های انقلاب به انواع و اقسام واردات و وابستگی ها راضی و قانع می شویم، این یعنی دشمن بر فکر و مغز ما اثر گذاشته است.

سفیر سابق ایران در چین تصریح کرد: زمانی در کشور کره جنوبی گفتند سرمایه ما موهای بلند زنان ماست و در آن زمان کلاه گیس های کره ای به اقصی نقاط جهان صادر شد، امروز کره جنوبی به کشوری تبدیل شده که با درآمد 700 میلیارد دلاری انواع و اقسام کالاهای صادراتی خود را به سراسر جهان صادر می کند؛ این درحالی است که در سال 1953 میلادی این کشور تنها کالایی که برای صادرات داشت، موی بلند زنان بود.

وی افزود: امام (ره) تأکید عجیبی بر نفی سلطه بر اقتصاد داشت و از وصیت نامه و نامه های ایشان برمی آید که همه مردم باید دست به دست هم دهند تا با جدیت از نفوذ وابستگان به دو قطب غرب و شرق و منحرفان از مکتب اسلام به اقتصاد کشور جلوگیری کنیم و بدانیم که مخالفان اسلام به تدریج و با ظرافت در کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی رخنه می کنند و با دست خود افراد همان کشور، آنها را به نابودی می کشانند.

منصوری اذعان داشت: با وجود تمامی این نصایح و روشن سازی های امام (ره)، کسانی که می گویند ما پیرو امام (ره) هستیم و ولایت فقیه را قبول داریم، چگونه کارهایی را می کنند که امام گفته نباید بکنیم.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم بدون وابستگی زندگی کنیم، قطعا می توانیم و استعمارگران نمی توانند بر یک ملت متحد غلبه پیدا کنند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امام فرمودند انقلاب را چه به وجود آورد، همان انقلاب را نگه می دارد؛ وحدت، استقلال و پیوند ما با ولایت بود که انقلاب را به وجود آورد و دشمن دارد همین ها را از ما میگیرد.

منصوری در پایان همگان را به خواندن و مرور دوباره فرمایشات امام راحل (ره) در وصیت نامه ایشان دعوت کرد و گفت: امام با نوشتن این وصیت نامه حجت را تا قیامت بر ما تمام کرده و ما هیچ پاسخی نخواهیم داشت اگر به دیدگاههای امام توجه نکنیم.

ارسال نظرات