همزمان با ماه مبارک رمضان وبه همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه قائم شهر،غرفه ویژه فرهنگی با نام کافه شهدا در پارک ولیعصر(عج)این شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۷۴۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر جعفر حسن زاده هدف از راه اندازی این غرفه ویژه فرهنگی را ترویج فرهنگ شهادت، معرفی شهدای شاخص کشور وشهرستان وسیره عملی این انسانهای آسمانی در قالب اثر، زندگینامه،وصیتنامه،پخش کلیپ،بروشور،بسته های فرهنگی و... بیان کرد و گفت : این برنامه از ابتدای ماه مبارک ،همه روزه بعدا ز افطار در پارک ولیعصر(عج)قائم شهرآغاز به کارکرد وبه فضل الهی تا عید سعید فطر نیز دائر خواهد بود.

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه قائم شهر افزود : اجرای این برنامه با همکاری صمیمانه تعداد5نفر از طلاب وروحانیون جوان که از استان قم عازم شهرستان شدند روند اجرایی پیدا کرده است که محتوای فعالیت آنها علاوه بر موارد ذکر شده،طرح مسابقه فرهنگی با موضوع شناخت سیره عملی شهدا ودفاع مقدس،اجرای نمایش در موضوع جهاد ودفاع مقدس،اهدای جوائز ارزنده به برترینهای  مسابقات و مشاوره دینی از فعالیتهای این گروه می باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر ازهمه دلسوزان وزحمتکشان که در اجرای برنامه های جشنواره پارک پاک همکاری ویاری رسانده اند از همه همشهریان وهم استانیها جهت حضور در این برنامه ها دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها