خبرهای داغ:
شاه امیریان
عضو‌ مجلس‌خبرگان‌رهبری در دیدار با پرسنل سپاه‌فسا:
آیت الله بهشتی گفت: اگر امروز دشمن حاضر است با ما سر یک میز بنشیند بخاطر این است که جایگاه قدرتمند ما را درک کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۰۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ علیرضا رحمانی فرمانده سپاه فسا، حجت الاسلام انصاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فسا به همراه تعدادی از پرسنل سپاه فسا با حضرت آیت‌الله بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ رحمانی هدف از این دیدار را تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) در سال همدلی و هم‌زبانی دانست و گفت  استفاده از نقطه نظرات بزرگان، عالمان و نخبگان در جهت  محقق نمودن شعار سال بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حضرت آیت الله دکتر بهشتی در این دیدار با اشاره به این که شان نزول سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" ازسوی مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی)  متناسب با شرایط کشور بود گفت: هرکس برای خدا کار کند، خدا کمک و حمایتش می کند، ان شاا... شما پاسداران هم مصداق این حدیث باشید.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه شریفه "واعدوا لهم ماستطعتم من قوه"، وظیفه پاسداری را وظیفه مهمی دانستند که پروردگار بر دوش پاسداران نهاده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: دستور خدا این است که باید در برابر دشمن قوی و نیرومند باشید، این به این معنی نیست که فقط در جنگ نظامی قوی باشید بلکه در هر زمینه ای که قوی باشید، دشمن خودتان و دشمن خدا دچار رعب و بیم و هراس می شود و جرات حمله و تعدی را نخواهد داشت، ما نتیجه این قوی بودن را تاکنون لمس کرده ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ تحمیلی 8 ساله گفت: اگر در زمان جنگ با صدام این قدرت امروز زودتر مهیا شده بود صدام جرات حمله پیدا نمی کرد، قطعا در شرایط فعلی هم اگر دشمنان جرات داشتند به جای حمله به سوریه و لبنان و ... به سراغ ما می آمدند، این یک افتخار بزرگ است که ما در جزیره‌ای هستیم که اطراف آن را ناامنی فراگرفته ولی این جزیره از هر لحاظ مطمئن و با قدرت است.


آیت الله بهشتی در انتهای این دیدار گفت: شما پاسداران  کشور را در موقعیت قدرت قرار داده‌اید و اگر ملت امروز در آسایش و امنیت بسر می بَرد بخاطر وجود دژ محکم نیروهای مسلحی است که این مملکت دارد؛ برای شما افتخار است که لباس رزم را برتن دارید و توانسته اید مملکت را با کمک امام زمان (عج) و رهبری حفظ نمایید، اگر امروز دشمن حاضر است با ما سر یک میز بنشیند بخاطر این است که جایگاه قدرتمند ما را درک کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها