خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه کازرون در جمع اعضای مرکز رشد دکتر پیرویان:
سرهنگ شرفی گفت: فرهنگ بسیج به ما یاد داد که از کمترین امکانات، بیشترین بهره را می توان بُرد البته این کار فقط با روحیه و مدیریت جهادی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۱۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اعضای شورای مرکز رشد دکتر علی اکبر پیرویان با هدف تشریح ظرفیت های علمی، آموزشی و تحقیقاتی مرکز رشد و  ارائه راهکار در جهت ایجاد اشتغال پایدار با فرماندار و فرمانده سپاه کازرون دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار مسئول علمی - پژوهشی سپاه کازرون با معرفی و تشریح ظرفیت های مرکز رشد دکتر علی اکبر پیرویان، یکی از اهداف آن را کار بر روی پروژه های مورد نیاز شهرستان کازرون اعلام نمود و اظهار داشت: ما توان این را داریم که در زمینه هایی همچون کشاورزی و پرورش آبزیان وارد شویم و برخی از معضلات گریبان‌گیر کشاورزان و باغداران کازرونی را برطرف نماییم البته در صورتی به این هدف خواهیم رسید که مسئولین هم همکاری لازم را با این مرکز داشته باشند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون نیز در این دیدار لازمه موفقیت در پژوهش و تحقیق را پشتکار و برنامه ریزی دقیق و حرکت طبق نقشه راه دانست و گفت: فرهنگ بسیج به ما یاد داد که از کمترین امکانات، بیشترین بهره را می توان بُرد البته این کار فقط با روحیه و مدیریت جهادی امکان پذیر است.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه صحبت هایش به مقوله خود اشتغالی نیز اشاره داشت و گفت: سپاه پاسداران با در نظر گرفتن جنگ تمام عیار اقتصادی با کشورهای غربی، به عرصه جهاد اقتصادی قدم نهاده است و با تخصیص وام های کم بهره (هرچند که میزان آن اندک است) سعی داریم جوانان را به خود اتکایی و ایجاد اشتغال تشویق کنیم.

فرمانده سپاه کازرون همچنین از بسیج به عنوان استراتژی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و این را به واسطه هوشمندی و درک بالای حضرت امام (رحمه الله علیه) دانست و خاطرنشان کرد: هر نظامی برای خود نوعی استراتژی‌ تعریف می کند که در بحران راه گشا باشد و بسیج نیز چنین جایگاهی در نظام ما دارد.

گرامی فرماندار کازرون نیز در دیدار با اعضای شورای مرکز رشد دکتر علی اکبر پیرویان به سخنان مدیر مرکز رشد در خصوص ورود به پروژه های تحقیقاتی و اجرایی مورد نیاز شهرستان اشاره و تصریح کرد: شما باید تمام جوانب در انتخاب پروژه ها را در نظر بگیرید و بنده هم تمام تلاشم را در جهت حمایت از برنامه های مرکز رشد خواهم کرد اما این را در نظر داشته باشید که با یک شکست نباید دست از کار کشید چون کار علمی میدان کسب تجربه برای رسیدن به موفقیت های بزرگ است.

گفتنی است مواردی همچون اقساط سنگین وام های حمایتی بانک ها، فرآیندهای اداری در واگذاری یا بکاگیری جوانان در پروژه ها و نبود قانون جامع حمایتی برای هموار کردن امور تحقیقاتی و خود اشتغالی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسات بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار