در پی هنجارشکنی در روز اول ماه رمضان در کرج؛
کد خبر: ۸۵۳۰۸۱۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ۱۴ تشکل دانشجویی استان البرز در پی اقدام قبح شکنانه اخیر در پارک ایران زمین کرج ، در نامه ای به استاندار البرز از سکوت وی و سایر مسئولین استان علیرغم اطلاع قبلی انتقاد کردند.
متن این نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا
وَ إِذٰا قِیلَ لَهُمْ لاٰ تُفْسِدُوا فِی اَلْأَرْضِ قٰالُوا إِنَّمٰا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿بقره۱۱﴾

استاندار محترم البرز
جناب آقای مهندس طهایی
سلام علیکم
پس از گذشت یک سال از زعامت شما بر مسند استانداری البرز ، این روزها شاهد گونه های مختلفی از هنجار شکنی و دهان کجی به مردم ، شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی هستیم .حال با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام عبادت و توبه و بازگشت به خدا ، عده ای با بی حرمتی و قبح شکنی فضای عطرآگین این روزهای کشور را با برگزاری جشن آب بازی در پارک عظیمیه کرج برای ساعاتی به بوی تعفن گناه آلوده کردند و با روزه خوری علنی ، کشف حجاب و پرده دری بین محرم و نا محرم اقدامات زشتی را رقم زدند .
اینک سوال اینجاست ؛ چرا مسئولین استان با وجود اطلاع قبلی از فراخوان های گسترده در شبکه های اجتماعی هیچ واکنشی از خود نشان ندادند و فقط نظاره گر صحنه بودند؟! چرا حس شرمساری در وجود مسئولین استان در مقابل شهدای غواص تازه تفحص شده پس از این اتفاق حرمت شکنانه موج نمی زند ؟

جناب آقای استاندار
شما و دستگاه های زیر مجموعه تان در مقابل این اقدام هتاکان جز سکوت و لبخند و چراغ سبز چه پاسخی دارید؟

چندی پیش معاون سیاسی فرماندار شما در مقابل همایش مردمی و دانشجویی "به غرب باج نمی دهیم ” که بصورت قانونی می خواست دفاع امت حزب الله از آرمان های همین انقلابی که شما در آن بر مسند قدرت نشسته اید را به رخ مستکبرین بکشد مردم را تهدید به برخورد انتظامی کرد . مردمی که با هدف دفاع از حریم ولایت و برای مقابله با باج خواهی های شیطان بزرگ به خانه ی خدا پناه آورده بودند.

پازل اتفاقات اخیر و اقدامات متناقض شما در برخورد با جریان انقلابی و سکوت برابر عده ای قبح شکن برای ما محرز کرده است که شما و اطرافیانتان در استان هدفی جز اهداف سیاسی و انتخاباتی ندارید.

انتصاب اخیر فتنه گران در مناصب دولتی در استان و سکوت شما علیرغم تذکر امام جمعه ی محترم کرج ، تهدید متدیّنین انقلابی استان و در آخر سکوت برابر هنجارشکنی اخیر که از جزئیات آن مطلع بوده اید کارنامه ی این روزهای شما را سیاه کرده است.

جناب طهایی !
ما بر اساس رسالت دانشجویی و انقلابیمان بار دیگر شما را به تقوای الهی دعوت می کنیم و خواستار برخورد جدی نمایندگان دولت در استان با عوامل اصلی فساد اخیر هستیم . امت حزب الله و مردم شهید پرور البرز ضمن انزجار از عملکرد اخیر شما که نتیجه ی انتصاب فتنه گران منحوس در استان است اعلام می دارد این بی احترامی و سکوت شما را فراموش نخواهد کرد.

در این ایام از خداوند برای شما و همکارانتان آرزوی توفیق بندگی خالصانه و سعادت و سربلندی در مقابل خون شهدا و امام شهدا را داریم.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی
بسیج دانشجویی دانشگاه محیط زیست
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی البرز
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اشتهارد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نظر آباد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت
بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره)
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج
کانون تصمیم و اقدام دانشگاه آزاد اسلامی کرج
ارسال نظرات