سردار خضرایی خبر داد

برپایی ۶۰۰غرفه در بیست و سومین نمایشگاه قرآن به میزبانی موزه‌ دفاع مقدس

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس از برپایی ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم خبر داد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس امسال نیز مانند سال گذشته میزبان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم است.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۷۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از برپایی 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم خبر داد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس امسال نیز مانند سال گذشته میزبان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم است و خوشبختانه اقدامات و همکاری های لازم با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی نمایشگاه طی 20 روز گذشته به عمل آمده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته برگزاری این دوره از نمایشگاه عنوان کرد: امسال مساحت نمایشگاه بین المللی قران کریم حدود 7 هزار متر مربع افزایش پیدا می کند و صرف نظر از این مورد حدود 10 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه مسقف شده است.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخشی از باغ کتاب را به نمایشگاه اختصاص داده ایم تا شرکت کنندگان با استفاده از شرایط مناسب تری محصولات خود را عرضه کنند. در سال گذشته به دلیل محدودیت های مکانی امکان برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف وجود نداشت، امسال اما قرار است نمایشگاه حجاب و عفاف در راستای آشنایی شهروندان با اهمیت این موضوع در فضایی مناسب برگزار شود.

سردار خضرایی با تاکید بر اهتمام مسئولان نسبت به افزایش کیفی محتوای نمایشگاه گفت: به عقیده من، مهم ترین عامل برای افزایش غنای نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آن است که بتوانیم تمام بازدیدکنندگان را با مکارم و معانی قرانی آشنا کنیم. مردم در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها نیازمند قران هستند اما اینکه آدرس درست داده شود تا مردم بتوانند این نیازمندی را از قرآن‌کریم کسب کنند از مهم‌ترین علت های برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به حضور گسترده بسیاری از کشورهای اسلامی در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه قرآن‌کریم امسال با چند روز تأخیر در روز چهارشنبه با حضور مقامات کشوری و لشکری افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار