امام جمعه يزد: نمی‌خواهیم با دلار خود را ثابت کنیم/راهکار تبلیغ در خارج از کشور را بلد نیستیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی، گفت: ما نمی‌خواهیم با دلار خود را ثابت کنیم، اما باید در فعالیت‌های خود برای تبلیغ هزینه کنیم چرا که ما در این قضیه کم کار کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۸۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت الله "محمدرضا ناصری" به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی استان، گفت: ما باید از همه ابزارها جهت تبلیغ استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، آیت الله ناصری با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی عربستان در عرصه‌های مختلف، اظهار كرد: آنها از پول نفت خود استفاده می‌کنند تا اقدامات خود را درست نشان دهند.

ناصری با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی، اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم با دلار خود را ثابت کنیم اما باید در فعالیت‌های خود برای تبلیغ هزینه کنیم چرا که ما در این قضیه کم کار کرده‌ایم.

وی با بیان این که ما راهکارهای تبلیغ در خارج از کشور را بلد نیستیم، گفت: نامه مقام معظم رهبری برای جوانان اقدام بسیار خوبی بود، اما متاسفانه روی این موضوع به خوبی کار نشد .

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: باید بیشتر به نامه معظم له توجه می‌شد و باید آن را  در تمام کشورهای اروپایی و غربی نشر می‌داد.

وی با بیان این که در امر تبلیغ باید به جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: روحانیون باید در مهدهای کودک حضور پیدا کنند و با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش فعالیت‌های دینی و قرآنی خود را در مهدها آغاز کنند.

ناصری بر لزوم وارد کردن مسائل دینی و تبلیغ در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: ورود روحانیون قوی و تجربه‌دار در آموزش و پرورش می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را در حد وسع و توان مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید بیشتر از این حرف‌ها، در عرصه رساندن تبلیغ فعال باشیم به خصوص در زمینه مرتبط با نسل جوان باید بهتر عمل کنیم.

امام جمعه یزد با بیان این که تلاش سازمان تبلیغات بسیار خوب و گسترده است، ابراز امیداوری کرد كه این فعالیت‌ها کامل‌تر و فراگیرتر باشد و با طرح‌های نو، جدید و سبک و سیاق خوب برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم در مقابل همجمه‌های سوء که توسط رسانه‌‌ها و از طرق مختلف وارد می‌شود، ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان  گفت: ما باید به سبکی در جوانان و نوجوانان وارد شویم که بتوانیم مطالب را برای آن‌ها به خوبی جا بیاندازیم.





ارسال نظرات