رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل;
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ربط دادن همه مشکلات کشور به بحث تحریم یک نوع منکر سیاسی است.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج هنرمندان گفت: بعضی ها با ربط دادن همه مشکلات کشور به تحریم اقتصادی، نه تنها برای رفع مشکلات کمک نمی کنند بلکه به دشمنان انقلاب اسلامی برای فشار بیشتر برملت شریف ایران کمک می کنند.

وی افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و دلسرد کردن افراد جامعه نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی یک نوع منکرات سیاسی است که باید با ایجاد شادابی و نشاط ارزشمدار جلوی ترویج این‌گونه منکرات گرفته شود.

دشتی گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهتمام بیشتر به تداوم ارزش های الهی و انقلابی درجامعه، حفظ اتحاد و همبستگی، گره گشایی و حل مشکلات مردم وصبر واستقامت در برابر فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی از مهمترین معروفات رایج در مسایل سیاسی و اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با گلایه از حمله به علما و نیروهای ارزشی به بهانه لغو کنسرت های موسیقی گفت: لغو کنسرت‌های موسیقی هیچ‌گونه ربطی به علما و نیروهای ارزشی جامعه ندارد بلکه لغو کنسرت‌های اخیر حاکی از بی تدبیری مسئولین امر و اختلافات بوجود آمده بین مسئولین برنامه‌ها و متولیان فرهنگ و هنر کشور است، البته تذکرات علما و فضلا کاملا به جا و منطقی و براساس اصل هشتم قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هرجا تشخیص بدهند که منکری در حال رخ دادن است وارد عمل می شوند و تذکر می دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: درایران اسلامی هیچ مقامی مخالف شادی و نشاط در بین شهروندان نیست بلکه همه تلاش می کنند که مردم با نشاط باشند، قدر مسلم است شادابی و نشاط کمک بزرگی به پیشرفت و ترقی کشور در عرصه‌های مختلف است، آنچه که باعث نگرانی دلسوزان نظام است، سوء استفاده از محافل شاد برای هنجارشکنی و بی حرمتی به ارزش های حاکم در جامعه است.

دشتی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشی برای ایجاد شادابی و طراوات در جامعه آنقدر هم کار سختی نیست، به برکت انقلاب اسلامی هنرمندان زیادی در دامن این انقلاب تربیت یافته‌اند که می‌توانند هزاران برنامه شاد و نشاط آور مطابق با هنجارهای حاکم در جامعه اجرا کنند که متاسفانه عدم میدان دادن به هنرمندان متعهد و در مقابل بها دادن به هنرمندان مسئله دار، چالش های موجود در عرصه هنر را بوجود آورده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در پایان سخنان خود گفت: یکی از وظایف مهم هنرمندان متعهد و بسیجی اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در عرصه فرهنگ و هنر است که باید درهمه حال و درهمه جا متوجه باشند که بعنوان یک مسلمان وظیفه دارند برای ترویج معروف تلاش کنند و با منکرات مقابله کنند.

ارسال نظرات