رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی:

مراسم گرامیداشت ۵ شهید حادثه هفتم تیر در اراک برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان مرکزی گفت: ۵ نفر از اعضاء حزب جمهوری اسلامی از استان مرکزی بودند که در حادثه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به درجه شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۲۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
حجت‌الاسلام عباس‌هاشمی در ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهداء حزب جمهوری اسلامی در استان مرکزی اظهار داشت: 5 نفر از اعضاء حزب جمهوری اسلامی از استان مرکزی بودند که در حادثه هفتم تیرماه 1360 به درجه شهادت نائل آمدند.

وی افزود: هرساله برنامه‌هایی در این راستا در سنجان برگزار می‌کردیم و امسال هم به مانند سال گذشته مراسم بزرگداشت شهداء هفتم تیرماه ساعت 19:30 در مصلی بیت‌المقدس اراک و مانند این مراسم عصر روز جمعه 5 تیرماه در منطقه سنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های جانبی برای بزرگداشت این روز از سوی دستگاه‌های فرهنگی استان در نظر گرفته شده که شامل برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید بهشتی، تجلیل از خانواده‌های 5 شهید عضو حزب جمهوری اسلامی در حادثه هفتم تیر سال 1360 و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهداء هفتم تیر در استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به لزوم تبیین شخصیت شهید بهشتی برای نسل جوان گفت: بسیاری از چهره‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان ناشناخته مانده‌اند که باید برنامه‌ها به سمتی رود که آنان بیش از پیش با تفکرات شخصیت‌های انقلاب اسلامی اشنا شوند.

وی افزود: شهید بهشتی یک خواستگاه بزرگ در بین ملت‌های جهان ایجاد کرد که ایثار و از خودگذشتگی برای دین و آرمانی که همه انبیاء، ائمه، علما و شهدا برای آن تلاش کردند را زنده ساخت و حادثه هفتم تیر از تلخ‌ترین حوادث بود چرا که در این حادثه یکی از متفکران نظام اسلامی به دست منافقان به شهادت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: حادثه هفتم تیر که از سوی دشمنان نظام رقم خورد و سبب شهادت یاران و نخبگان انقلاب شد اما ماهیت پلید استکبار و چهره کریه منافقان را به ملت‌ها نشان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار