بازديد فرماندار كوثر از واحد هاي توليدي و صنعتي شهر گيوي

فرماندار كوثر از اولين واحد صنعتي پنجره هاي پيش ساخته UPVC و همچنين كارگاه تراشكاري درب و پنجره در شهر گيوي بازديد به عمل آورد.
کد خبر: ۸۵۳۱۰۲۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، فرماندار كوثر ضمن بازدید از واحدهاي صنعتی فعال درب و پنجره سازي UPVC و همچنين كارگاه تراشكاري در شهر گيوي موانع و مشکلات واحدها را از نزدیک مورد نقد و بررسی قرار داد.

عليرضا عليپور لزوم هم افزایی بین بخش خصوصی و دولت را یکی از اصلی ترین راهکارهای رشد و توسعه شهرستان در حمايت از بخش هاي خصوص دانست.

وي گفت: باید با توسعه فعالیت های تولیدی شهرستان زمینه ایجاد فرصت های جدید اشتغال را برای نسل جوان فراهم کرد.

فرماندار كوثر تصریح کرد: با توسعه و افزایش واحد های صنعتی و تولیدی در هر شهرستانی، علاوه بر گسترش منابع اقتصادی، موجب اشتغال زایی شده و معضلات ناشی از بیکاری جوانان مرتفع می شود ولیکن باید تعادلی بین عرضه و تقاضای بازار بوجود آید تا سرمایه گذاری که وارد حوزه تولید شده متحمل ضرر و زیان نگردد.

عليپور به تسهيلات ارائه شده توسط بانكها و صندوق هاي كارآفرين به واحد هاي صنعتي و توليدي اشاره كرد و افزود: اين واحد صنعتي و توليدي پنجره هاي پيش ساخته UPVC و كارگاههاي تراشكاري در شهر گيوي واقع در يك باب مغازه با اشتغالزايي 3 نفر مستقيم و 10 نفر غير مستقيم و با اخذ تسهيلات 50 ميليوني و همچنين آورده نقدي 200 ميليوني شخص كارآفرين به نام دلاور حاجيلو در شهر گيوي فعال مي باشد كه اميد مي رود با حمايت بيش از پيش مسئولين ذيربط و همچنين مشاركت بخش هاي خصوصي توليد ملي را با همدلي و همزباني دولت و ملت احيا سازيم.

گفتني است كه فرماندار كوثر در ادامه مساعدت هاي لازم در خصوص حمايت از بخش هاي توليدي و صنعتي در شهر گيوي و همچنين ارائه تسهيلات بانكي به كارآفرينان منطقه را دادند.

ارسال نظرات