خبرهای داغ:
مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: چهارمین نمایشگاه قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان بشرویه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۰۳۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام بهشتی فر در مراسم گشایش نمایشگاه قرآنی شهرستان بشرویه گفت: این نمایشگاه در چهارمین سال متوالی با هدفترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتب مختلف قرآنی، ادعیه، زیارات، کتب سبک زندگی اسلامی و دیگر کتاب های متنوع با عناوین مختلف در حوزه های اجتماعی، بهداشت، سلامت و تغذیه ارائه می شود.

بهشتی فر افزود: بیش از 200 عنوان کتاب قرآنی، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و بسته های فرهنگی از جمله پوستر مذهبی و فرهنگی، بازی های آموزنده کودکانه، انواع عطرهای مذهبی و کتاب های کودکانه جهت فروش به نمایش گذاشته شده است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از ارائه تخفیف فروش در نمایشگاه قرانی بشرویه خبر داد و گفت: تمامی کتب مذهبی و بسته های فرهنگی در نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان با تخفیف 30 تا 50 درصد به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه قرانی بشرویه تا آخر ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 21:30 تا تا ساعت پایانی هر روز برای بازدید و خرید علاقه مندان در محل سالن فرهنگی مذهبی هیئت سادات حسینی بشرویه دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها