خبرهای داغ:
دوره های آموزش معرفتی و قرآنی ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در کانون نورالثقلین بشرویه آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۰۵۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین رضا بهشتی فر مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در مراسم آغاز به کار دوره های آموزش معرفتی و قرآنی ماه مبارک رمضان کانون نورالثقلین، ماه نزول قرآن را فرصتی معنوی دانست وگفت: ماه با برکت رمضان، فرصتی برای زدودن زنگار گناه از قلب های مومنان است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: در این ماه که درهای رحمت الهی باز می شود و سفره نعمات الهی که بالاترین آن قرآن و ولایت است پهن شده؛ باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا از این فرصت بهره کافی ببریم.

وی یکی از شاخصه های مردم ولایتمدار بشرویه را بها دادن به ارزش های دینی برشمرد و گفت: خوشبختانه مردم بشرویه تقید بالایی نسبت به مسائل دینی و فرهنگ اسلامی دارند و در همین راستا دوره های قرآنی و همایش های بزرگ قرآنی در طول سال برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین بشرویه با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار دوره های آموزشی احکام با حضور اساتید مجرب در بشرویه برگزار شد که حدود 400 نفر در دوره های آموزش احکام شرکت کردند و به 95 درصد شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.

محمد جواد سلطان زاده افزود: در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی بویژه در ماه مبارک رمضان، دوره های مختلف آموزش قرآنی معرفتی برگزار می شود.

وی با تشریح دوره های مورد نظر تصریح کرد: تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، اصول عقاید، صوت و لحن قرآن کریم، تجوید، روخوانی و روان خوانی قرآن از جمله دوره های آموزشی است که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

سلطان زاده افزود: یکی از دوره های مهم، آموزش عقاید است که ثمرات بسیار زیادی در برخوردهای اخلاقی در راستای آموزه های اسلام ناب محمدی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین تصریح کرد: این دوره ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و بانوان و آقایان می توانند با کسب اطلاع از جزئیات آن، در دوره های مذکور شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها