خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)با اشاره به تشییع باشکوه270 شهید:

آنها پس از 30 سال آمده اند تا پیام آور غرور و اراده ملی باشند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین با اشاره به تشییع باشکوه270 شهید دفاع مقدس بیان داشت: آنها پس از 30 سال آمده اند تا پیام آور غرور و اراده ملی باشند.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به تشییع باشکوه 270 شهید دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در روزهایی که ایران اسلامی با غرور به شهدایی می نگرد که پس از گذشت 30 سال آمده اند تا پیام آور غرور و اراده ملی باشند، برخی به جای اثر پذیری و درک جایگاه شهدا انتظار دارند که حتی این مقوله نیز در جهت خواسته‌های آنان حرکت کند.

وی بیان کرد: تشییع بی نظیر پیکر مطهر 270 شهید گلگون کفن به گفته مقام معظم رهبری نقطه عطفی می‌باشد که در تاریخ انقلاب اسلامی است ماندگار خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: آنها که می خواهند این حضور پرشور را نادیده بگیرند ونیز سیاست را از شهدا جدا کنند همان‌هایی هستند که از انقلاب، مبارزه و مقاومت خسته شده اند و حالا به هر زبانی و هر راهی می خواهند تا با عقب نشینی دست از مبارزه بردارند.

کاظمی اضافه کرد: همان‌هایی که این موج را از رحلت امام شروع کردند و منافعشان را با منافع استکبار گره زده‌اند, با این وجود که سخنان حق با مرجع افکار امام راحل سنجیده می شود همان تعداد محدود هر مسئله که با خواستشان منافات داشته باشد از راه تختعه وارد می شوند.

وی با اشاره کردن به این مسئله که شهدا با دستان بسته و شرایط ویژه ای به شهادت رسیده اند گفت: این شهدا با آن شرایط خاص تا آخرین لحظه در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادند و حالا پیام آور حقیقتی روشن و غیر قابل انکار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین تاکید کرد: تلاش وا داده‌ها اشتباه و محکوم به فنا است چرا که در خلاف حقیقت و خواست مردم غیور و انقلابی این مرز و بوم قرار دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت و پیروی از ندای حق روح مردم ایران است این ملت همان‌هایی هستند که به ندای هیهات منا الذله لبیک گفته اند و مطمئنا هیچ زمزمه شومی در بین آنها به پیروزی نخواهد رسید.

این مسئول درخاتمه متذکرشد: همه ما اعتقاد راسخ داریم که آینده از آن حزب الله خواهد بود و این وعده بر حق الهی است ما در راه آن گام برمی داریم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها