خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

زنان ایثارگر، الگوی بانوان جامعه هستند

بانوان جامعه با الگوگیری از صبر و استقامت همسران و مادران شهدا و جانبازان می‌توانند در مدیریت خانواده موفق باشند.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان و ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین از دو جانباز قزوینی، مالک‌اژدر حیدری و مهدی خوبان دیدار و گفت‌وگو کردند.
استاندار قزوین در این دیدارها با اشاره به اینکه موفقیت هر مردی در حوزه‌های مختلف مرهون زحمات همسرش است، گفت: یک زن خوب با پشتیبانی و حمایت کردن شوهرش، می‌تواند موجب تسهیل در موفقیتش بشود.

وی افزود: بانوان جامعه باید از صبر و استقامت همسران و مادران شهدا و جانبازان درس بگیرند تا بتوانند مدیریت خوبی در خانواده داشته باشند.

مهدی خوبان جانباز 50 درصد در این دیدار گفت: در مبارزه با مواد مخدر مجبور بودم، بیشتر روزها در منزل نباشم و در این مدت همسرم زحمات زیادی را کشیدند تا من بتوانم در این مبارزه موفق باشم.

مالک‌اژدر حیدری، جانباز 70 درصد نیز در این دیدار گفت: آرامش، آزادی و امنیتی که امروز در کشور ما حاکم است، مدیون زحمات و رشادت‌های شهدا، امام راحل، بسیجیان و نیروهای با وفای انقلاب اسلامی‌ست.
وی افزود: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به کسی اجازه خدشه‌دار کردن اهداف و آرمان‌های آنها را ندهیم تا انقلاب اسلامی که برپایه خون شهدا بنا شده، به صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) برسد.

گفتنی است: مهدی خوبان جانباز 50 درصد در مبارزه با مواد مخدر و مالک‌اژدر حیدری در طول دفاع مقدس به درجه جانبازی نایل شدند.

مسئولان حاضر در این دیدار، از خانواده شهید مهدی روشن‌طلب نیز دیدار کردند.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار