خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گرگان از برگزاری نخستین دوره کارگاه‎های آموزشی و ترویجی عرصه‎های اقتصاد مقاومتی گرگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۳۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، اسماعیل بذرافشان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما در راستای فرمایشهای مقام معظم رهبری و همگانی کردن اقتصاد مقاومتی امروز نخستین دوره کارگاههای آموزشی و ترویجی عرصههای اقتصاد مقاومتی گرگان را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: این دوره با حضور 150 نفر از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه گرگان برگزار شده که از اساتید برجسته دانشگاهی برای آگاهی بخشی به مردم استفاده شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گرگان ابراز داشت: در حال حاضر کلاس در سطح سپاه ناحیه گرگان در حال برگزاری است و کسانی که به دبنال ایجاد کارگاههای تولیدی و صنایع در عرصههای 12 گانه اقتصاد مقاومتی در سال جاری هستند در این دوره شرکت کردند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: یک دوره آموزشی مدیریت کسب و کار و بازاریابی فروش و یک دوره تخصصی هر عرصه را در این دوره در دستور کار داریم و برای این عزیزان بین تسهیلات هفت تا 30 میلیون تومان برای راهاندازی کسب و کار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها