مقیمی در جمع خبرنگاران:

اگر اقدامی نیاز به تأئید شورای نگهبان داشته باشد حتماً مراحل را طی می‌کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور هر اقدامی که بخواهد انجام دهد و نیاز به تأئید شورای نگهبان باشد حتماً مراحل آن سپری خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۴۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مسئولان دولتی و کشوری برای ورود به انتخابات استعفاء داده‌اند، اظهار داشت: چون این افراد استعفاء‌های خود را به دستگاه‌ها تحویل داده‌اند اطلاع دقیقی از استعفاء دهندگان نداریم.

وی در مورد نامه آیت‌الله جنتی رئیس شورای نگهبان به وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت:‌ هر اقدامی که وزارت کشور بخواهد انجام دهد و نیاز به تأئید شورای نگهبان داشته باشد مراحل آن سپری خواهد شد.

مقیمی درباره مجوز جبهه گفتمانی یکتا نیز گفت: در میان اعضاء و تشکل‌های سیاسی جبهه یا حزبی به نام «یکتا» نداشتیم بنابراین اقدامات سیاسی آنها غیرقانونی است. البته می‌توانند بیایند مجوز بگیرند و به فعالیت بپردازند اما اگر می‌خواهند در قالب یک تشکل سیاسی فعالیت کنند باید به دنبال مجوز باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا مخلان سخنرانی رئیس‌جمهور در  مراسم 14 خرداد شناسایی و دستگیر شده‌اند یا خیر، گفت: وزارت کشور با برهم زدن مراسم‌های رسمی مخالف است و در صورت شناسایی این افراد آنها را تحویل دستگاه قضایی می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار