خبرهای داغ:
در بندرترکمن:

کارگاه آموزش مقدماتی مرحله اول بسيج جامعه پزشکی تشکيل شد

کارگاه آموزش مقدماتی بسيج در مرحله اول مقدماتی با حضور مدير کانون بسيج جامعه پزشکی ، کارکنان و مدير آموزش تعليم و تربيت سپاه بندرترکمن در بيمارستان امام خمينی (ره) تشکيل شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۱۵۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ عبدالرضا رحيمی " مدير کانون بسيج جامعه پزشکی " با تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات به فضيلت های اين ماه اشاره کرد و در خصوص اهداف و برنامه های بسيج افزود : بسيج با تفکر بسيجی و جهان بينی در مسيرخدمت به مردم و مستضعفين و جامعه می باشد و راه آنان راه ولايت ، اسلام و قرآن می باشد و نمونه آن را خدمات و اعزام پزشکان متخصص بسيجی در مناطق محروم بيان کرد .

آخوند کرامتی " مدير آموزش تعليم و تربيت سپاه بندرترکمن " ماه مبارک رمضان را از شريفترين ماه های سال عنوان کرد . ايشان در ادامه گفت : در اين ماه درب های بهشت بر روی مومن باز و درب های جهنم بسته خواهد شد.

مدير آموزش تعليم و تربيت سپاه بندرترکمن در ادامه تصريح کرد : عبادت در شب های قدر از بهترين عبادات سال می باشد . ايشان در ادامه به مباحث اخلاقی و تربيتی اشاره و برنامه های بسيج و حلقه های شجره طيبه صالحين را برای حاضرين تشريح نمود
ارسال نظرات
پر بیننده ها