خبرهای داغ:
صبح امروز در تپه نورالشهداء گرگان مراسم عقد زوج بسیجی با پذیرایی معنوی همراه بود.
کد خبر: ۸۵۳۱۲۴۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛صبح امروزیک زوج بسیجی از خانواده گنجی و نامنی با حضور در تپه نورالشهداء گرگان پیوندی زیبا را با استعانت از شهداء در تپه نورالشهداء گرگان رقم زدند.
پای صحبت آنها که مینشینی حرفی از جنس شهداء می شنوی آری می شود اینگونه زندگی را آغاز کرد بی آلایش با پذیرایی معنوی شهداء همراه شد و می توان دست توسل به آنها زد تا زندگیمان را شهدایی کنند مانند خود را ما را به افلاک برده و به حضرت دوست بسپارند.
عروس از ملاک تقوا می گوید و داماد نیز از حجاب و نجابت دیگر حرفی از جنس مادیات به گوشت نمی رسد.
صوت قرآن طنین انداز مجلس می شود و با نگاه به آیات روح بخش قرآن دل را تسکین می دهند که فرمود ذات اقدس حق الا بذکر الله تطمئن القلوب و تو دیگر آوای حرام را نمی شنوی.
سفره عقدشان مزین است به عکس سردار شهید زمانی ، چه زیبا میدرخشی ای شهید روحت را حس می کنم ودیگر آنکه به قاب عکس تو خیره گشته ام از چه سخن می گویی از همرزمان غواصت ، از دستان بسته ،از تشنگی ، عطش ، کربلا و یاد باد آن روزگاران که خوش می سرودید نسیمی جانفزا می آید بوی کرب و بلا می آید
تشویق حاضران صلوات است و دعا برای سلامتیشان در ظل توجهات حضرت حق و امام زمان (عج) شما نیز دعا کنید تا این راه و این حرکت در جامعه ما نهادینه گردد.
می شود آری میشود ...
برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید


ارسال نظرات
پر بیننده ها