فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: امسال برای تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماسال بالغ بر یک میلیارد و 640میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۵۳۱۲۷۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
سرهنگ سعید بابایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماسال اظهار کرد: امسال برای  تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماسال بالغ بر یک میلیارد و 640میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در قالب اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی است، افزود: یک میلیارد و 380 میلیون تومان برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و دویست و شصت میلیون تومان برای صنایع تبدیلی می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه بودجه طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماسال نسبت به سال گذشته سی و پنج درصد افزایش داشته است، گفت: تاکنون چهارصد و پنجاه متقاضی ماسالی برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ثبت‌نام کرده‌اند.

بابایی تصریح کرد: بیشترین ثبت نام کنندگان در عرصه پرورش ماکیان از جمله مرغ و اردک، غاز، بلدرچین، آبزیان گرم آبی و سردآبی و دام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون از بیست و یک عرصه طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه ناحیه ماسال بازدید به عمل آمده است که طی مراحلی برای دریافت تسهیلات استعلامات داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه در سال 93، هفتصد و پنجاه میلیون تومان به طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماسال اختصاص یافته بود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و مساعدتی که شرکت نگار نصر با بسیج سازندگی استان داشت این میزان اعتبار به یک میلیارد و 66میلیون تومان افزایش یافت.

بابایی با بیان اینکه سال گذشته نود وشش شغل در راستای اشتغال بسیجیان اعم از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی و شغل‌های زودبازده، منعکس گردید، افزود: اولویت تسهیلات اقتصاد مقاومتی با بسیجیان فاقد شغل و بیکارکه از تحصیلات عالیه برخوردارند است.

وی گفت: دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی شرایط سنی ندارد، اما تسهیلات خوداشتغالی شرایط سنی 22 تا 40 سال را طلب می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه ماسال به دلیل عدم وجود شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی در رکود اقتصادی به سر می‌برد و فاقد منابع درآمدی کامل است، تصریح کرد: نگاهی که امسال سازمان بسیج به بحث صنایع تبدیلی دارد چشم انداز خوبی در راستای اشتغال بسیجیان فاقد کار و کسانی که همکاری و فعالیت فعال و ویژه ای دارند، پیش بینی می‌شود.



















































































ارسال نظرات