خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه گفت: شهیدان مبارزه با مواد مخدر با اهدا جان خود پاکی و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورند.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در دیدار با دو خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر که به مناسبت پنجم تیر ماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت افزود: فردی که در این مسیر به شهادت می رسد با جان خود از نابود شدن جوانان جامعه جلوگیری می کند زیرا موادمخدر حتی از جنگ ها نیز ویران کننده تر است.

وی تصریح کرد: ما مسوولین و مدیران وظیفه داریم که با خانواده های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر دیدار داشته باشیم و از این عزیزان دلجویی نماییم و فداکاری های آنها را ارج نهیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شهیدان مبارزه با مواد مخدر با جان خود سلامتی، پاکی و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورند زیرا مواد افیونی باعث نابودی نسل جوان است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: هیچ جنگی همانند مواد مخدر و مواد افیونی ویران کننده نیست زیرا مواد مخدر جوانان را به نابودی می کشاند بنابراین شهیدان مبارزه با مواد مخدر نسل جامعه را از نابودی نجات می دهند.

استاندار کرمانشاه همچنین اقتدار و بالندگی امروز ایران اسلامی را مرهون شهیدان عنوان کرد و گفت: اگر امروز قادر هستیم که در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم بواسطه خون شهیدان است که همه وظیفه داریم پاسدار خون این بزرگواران باشیم.

وی در پایان گفت: امروز خوشبختانه امنیت خوبی در استان حاکم است و این شهیدان هستند که این آرامش و امنیت را برای همه ما به ارمغان آوردند.

مشاورعالی استاندار کرمانشاه نیز گفت: همه ما وظیفه داریم که خدمت خانواده معظم شهیدان برسیم و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

جعفر همتی افزود: این عزیزان، شهید شدند تا جامعه امنیت داشته باشد و جوانان گرفتار دام اعتیاد نشوند.

وی اظهار داشت: باید از تلاش هایی که خانواده های معظم شهدا برای پاسداشت ارزش های اسلامی و صیانت از کیان انقلاب اسلامی انجام می دهند، قدردانی کنیم.

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت: کرمانشاه دارای 60 شهید و 80 جانباز مبارزه با مواد مخدر است و شهیدان مبارزه با مواد مخدر در کشور بیش از سه هزار و 750 شهید و 12 هزار جانباز می باشند.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند و استاندار کرمانشاه در این دیدارها با دو خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر به نام شهیدعلی رضا ویسی و شهید مسعود حسنی به گفت و گو نشست.
ارسال نظرات