خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین زهرا گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب الفرائض است
کد خبر: ۸۵۳۱۳۵۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازبوئین زهرا، حجت الاسلام محمد همایون زرینه درجمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه امروز همه دنیای اسلام و آن هایی که عقل سلیمی دارند اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر را  امری مهم می دانند گفت: امر به معروف و نهی از منکر هدف قیام امام حسین(ع) بود به همین دلیل بالاتر از تمام فروع دین است.

وی اظهار داشت: از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اشرف الفرائض یاد شده است و اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد دیگر فرائض مهم فرتموش می‌شود.

حجت الاسلام زرینه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی و عمومی مردم در جامعه اسلامی دانست و افزود: واجبات دیگر همگانی نیست ولی امر به معروف و نهی از منکر تنها واجبی است که اجتماعی است و سودش به جامعه میرسد.

امام جمعه بوئین زهرا ادامه داد: فرق دیگر فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر این است که شرط زمان و مکان ندارد و در همه جا و هر مکانی واجب است.

وی حضرت امام (ره) را احیاگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما دانست و ابراز داشت: امام (ره) در راه این فریضه الهی تبعید ها، شکنجه ها و زندان ها را تحمل کرد که این استقامت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را می‌رساند.


/2001
پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها