مسئول امور طلاب و روحانيون سپاه شهرستان بانه

تنبه و عاقبت انديشي دو بركت بزرگ ماه رمضان است

مسئول امور طلاب و روحانيون سپاه شهرستان بانه گفت: ماه رمضان بركات و آثار متعددي دارد كه تنبه انسان و دور انديشي او نسبت به نعمت هاي الهي دو ويژگي بارز اين ماه پر خير و بركت است.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۷۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسين اسدي در كلاس اخلاق كه با حضور فرمانده سپاه بانه و بسیجیان در حسينيه حضرت مهدي (عج) برگز شد با اشاره به آثار و بركات ماه مبارك رمضان گفت: اين ماه نسبت به ساير ماه هاي ديگر نزد خداوند متعال از جايگاه و عظمت بالايي برخوردار است.

وي با بيان اينكه ماه ضيافت الهي دستاوردهاي زيادي براي انسان هاي دور انديش و عاقل دارد گفت: تنبه و يادآوري نعمت هاي الهي و انديشيدن در مورد اين نعمت ها از جمله بزرگترين اين بركات است .

اسدي افزود: پي بردن انسان به داده هاي الهي و تفكر در مورد آنها به كرات در قرآن كريم مورد توجه قرار گرفته و اين مسئاله حاكي از اهميت موضوع در مورد واقف بودن انسان به نعمت هاي الهي را دارد.

مسئول امور طلاب و روحانيون سپاه بانه همچنين استفاده درست و اصولي از نعمت ها را از مسائل مهم در باب شكر گزاري عنوان كرد و گفت: بهترين قدرداني از خداوند در قبال اين همه توجه او به انسان استفاده اصولي و درست او از نعمت هاي خدادي مي باشد.

ارسال نظرات