از مذاكره استقلال با آندو، رحمتي و نكو تا مذاكره پرسپوليس با سيدجلال و انصاري‌فرد
فرش قرمز براي ستاره‌هاي سابق؛ اين استراتژي استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها براي حضور مقتدرانه در فصل آينده ليگ برتر فوتبال است.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۵۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرش قرمز براي ستاره‌هاي سابق؛ اين استراتژي استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها براي حضور مقتدرانه در فصل آينده ليگ برتر فوتبال است. 
نتايج ضعيف سرخابي‌ها در چند سال سبب شده كاسه صبر هواداران آنها لبريز شود و مديران اين تيم‌ها براي جبران ناكامي‌ها در يكي از برنامه‌هايشان رو به بازيكنان نامدارشان كه در يكي، دو سال اخير از تيم جدا شده‌اند آورده‌اند و مي‌خواهند با بازگشت دوباره اين بازيكنان تيم قوي‌تري را نسبت به فصل گذشته راهي مسابقات كنند. مذاكرات هم شروع شده و برخي از ستاره‌هاي سابق استقلال و پرسپوليس براي بازگشت و پوشيدن دوباره پيراهن قرمز و آبي بله را گفته‌اند. در استقلال صحبت از بازگشت جواد نكونام، مهدي رحمتي و آندو تيموريان است كه به خاطر مشكلاتي كه با قلعه‌نويي داشتند از اين تيم جدا شدند و در پرسپوليس هم گفته مي‌شود سيدجلال حسيني و كريم انصاري‌فرد دو بازيكن سابق اين تيم در حال مذاكره براي بازگشت دوباره به جمع قرمزپوشان هستند.
    
با جدايي امير قلعه‌نويي از استقلال و نشستن دوباره مظلومي روي نيمكت آبي‌ها، براي بازيكنان مخالف سرمربي سابق استقلال جهت بازگشت به اين تيم فرش قرمز پهن شده است. مظلومي هم همان روز اولي كه حكم سرمربيگري استقلال را گرفت در اولين مصاحبه‌اش از بازگشت سه بازيكن سابق اين تيم خبر داد، سه بازيكني كه به خاطر اختلاف با امير قلعه‌نويي در دو سال گذشته ترجيح دادند از استقلال جدا شوند و راهي تيم ديگري شوند. حالا با رفتن قلعه‌نويي زمينه براي بازگشت دوباره آنها مهيا شده است و گفته مي‌شود بازيكناني مانند جواد نكونام، مهدي رحمتي و آندو تيموريان در آستانه بازگشت دوباره به جمع آبي‌پوشان هستند. نكونام كه در ليگ سيزدهم به خاطر به مشكل خوردن با قلعه‌نويي و اطرافيانش از استقلال جدا شد و به اسپانيا رفت حالا با آمدن مظلومي براي پوشيدن پيراهن استقلال چراغ سبز نشان داده است. 
نكونام پس از خداحافظي از تيم‌ملي، مي‌خواهد همچنان در رده باشگاهي بازي كند و پس از جدايي احتمالي از اوساسونا حالا مي‌خواهد در ايران فوتبالش را به پايان برساند. او در مصاحبه با يكي از رسانه‌ها علاقه‌اش را بازگشت به استقلال پنهان نكرده است: «هيچ وقت ريشه‌هاي استقلالي‌ام را مخفي نكرده‌ام. من از بچگي عاشق استقلال بودم. يادم نمي‌رود كه در ورزشگاه شيرودي به خاطر طرفداري از استقلال كتك مي‌خوردم. به قول بعضي‌ها ما بداستقلالي هستيم. من هنوز با اوساسونا قرارداد دارم و مي‌توانم در اسپانيا به فوتبال ادامه دهم اما ممكن است تصميم ديگري بگيرم. تصميمي كه بيش از همه پدرم را خوشحال مي‌كند. مطمئن باشيد اگر برگردم با تمام وجودم در استقلال خواهم بود.» به گفته مسئول نقل و انتقالات استقلال قرار است پس از بازگشت نكونام از سفر مذاكره نهايي با او آغاز شود. 
سيدمهدي رحمتي ديگر گزينه استقلالي‌ها براي فصل‌ آينده است، به خصوص اينكه آبي‌ها فصل گذشته مشكلات زيادي از ناحيه دروازه داشتند. رحمتي فصل پيش در پيكان بود و با سقوط اين تيم زمزمه آبي‌پوش شدنش دوباره به گوش مي‌رسد. هرچند رحمتي يك پيشنهاد خيلي خوب از تراكتور دارد، اما به نظر مي‌رسيد او كه به دليل اختلاف با قلعه‌نويي از استقلال جدا شد، با رفتن اين مربي اولين گزينه‌اش استقلال باشد. مسئول نقل و انتقالات استقلال ديروز در اين باره گفت: «با رحمتي صحبت كرده‌ايم و مذاكرات مثبتي داشته‌ايم، اما كارمان هنوز تمام نشده است.» 
آندو تيموريان هم يكي ديگر از بازيكناني است كه شنيده مي‌شود استقلالي‌ها مي‌خواهند او دوباره برگردد. كاپيتان جديد تيم‌ملي هم كه به دليل مشكل با قلعه‌نويي از جمع آبي‌ها جدا شد و به تبريز رفت با رفتن اين مربي مانعي براي بازگشت ندارد، هرچند شنيده مي‌شود تيموريان يك پيشنهاد از تيم‌هاي قطري دارد و اولويت او فعلاً مذاكره با تيم‌هاي خارجي است. 
    
پرسپوليس هم مانند استقلال روي بازگشت ستاره‌هاي سابقش براي بازگشت دوباره تيم به روزهاي خوبش حساب ويژه‌اي باز كرده است. در اين رابطه صحبت از بازگشت سيدجلال حسيني و كريم انصاري‌فرد به پرسپوليس است، دو بازيكني كه پرسپوليسي‌ها خاطره خوبي با آنها دارند. مدافع شمالي تيم‌ملي بعد از گذراندن يك فصل در ليگ قطر مذاكراتش را در زمان مديريت قبلي با نژادفلاح آغاز كرد و به توافق هم رسيد، با اين حال تغيير مديريت و همچنين شايعاتي درباره اينكه برانكو، سيدجلال را نمي‌خواهد، بازگشت او را با مشكل روبه‌رو كرد و خبر مي‌رسد، بين او و يك مدافع كروات، برانكو يكي را انتخاب خواهد كرد. او ديروز در اين رابطه به خبرگزاري ايسنا گفت: « اكنون تيم مديريتي باشگاه پرسپوليس تغيير كرده است. بايد ديد كه آينده چه سرنوشتي را براي من رقم مي‌زند. به هر حال سرمربي جديد پرسپوليس اين حق را دارد كه بازيكنان فصل آينده را خودش انتخاب كند. من هم خودم را پرسپوليسي مي‌دانم اما چند پيشنهاد مطرح است كه بايد با بررسي جوانب درباره تيم آينده‌ام تصميم‌گيري كنم.» گفته مي‌شود سپاهان هم سيدجلال را مي‌خواهد. 
كريم انصاري‌فرد يكي ديگر از بازيكنان سابق پرسپوليس است كه گفته مي‌شود برانكو نسبت به بازگشت او تمايل دارد و مذاكراتي هم با او صورت گرفته و بازيكن فصل گذشته اوساسونا پس از تجربه ناموفق در اسپانيا به دنبال بازگشت به فوتبال ايران است.
ارسال نظرات