عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج:

برای رهایی از رکود رقابت را افزایش دهید

برای رونق هر چه بیشتر در صنعت گسترش بازارهای آزاد و نیز ایجاد فضاهای رقابتی لازم است .اگر خودرو سازها در فضای رقابتی قرار بگیرند کیفیت خودرو نیز بالاتر میرود.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۹۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
محسن بیگلری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج گفت: مسکن مهر طرح بسیار خوبی بود که در اجرا دچار مشکل شد. اما مسکن مهر با تمام مشکلاتی که بوجود اورد باعث امیدواری قشر اسیب پذی جامعه به خانه دار شدن بود  که منطقی نیس این طرح را مضخرف بخوانیم .

بیگلری اظهار داشت :مسکن مهر باعث ایجاد اشتغال و رونق بازارهای داخلی شد اما حال که دولت میخاد پروژه مسکن مهر را تا پایان سال 94ببند باید به تمام تعهدات خود عمل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت :با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت ها که همیشه با نزدیک شدن به ماه مبارک شاهد آن هستیم به دولت پیشنهاد میکنیم تا با افزایش یارانه کم درامدها  و همچنین کنترل بیشتر بازار کاری کند تا به اقشار کم در امد جامعه فشار معشیتی نداشته باشند

وی تاکید کرد :برای رونق هر چه بیشتر در صنعت گسترش بازارهای آزاد و نیز ایجاد فضاهای رقابتی لازم است .اگر خودرو سازها  در فضای رقابتی قرار بگیرند کیفیت خودرو نیز بالاتر میرود .

وی در همین راستا پیشنهاد کرد تا با مکلف ساختن خودرو سازهای خارجی به  ساخت خودرو در داخل کشور کمک بسزای در ایجاد رقابت در کشور می­شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار