به مناسبت ماه مبارک رمضان، بیش از 30 برنامه قرآنی و دینی اخلاقی در سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۵۳۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ، با اشاره به اهمیت بهره مندی بیشتر از فرصت معنوی ماه ضیافت الهی، گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها، بهره گیری از برکات معنوی این ماه مبارک و آشنایی پایوران با موضوعات قرآنی اعم از روخوانی و روانخوانی می باشد.

حجت الاسلام صادق نیکنام، ترویج آموزش های قرآنی را هدف کلی سپاه و بسیج دانست و افزود: اگر ما بتوانیم این آموزشها را به نحو احسن در تمامی زمینه ها و رده ها عملی کنیم از اجر و پاداش عظیمی برخوردار خواهیم شد؛ چرا که تنها راه سعادت و پیشرفت یک جامعه در گرو اخلاق و اعمال دینی و قرآنی آن است.

وی، بهترین زمان خود شناسی و خداشناسی را در این ماه دانست و ادامه داد: تنها راه خداشناسی، خود شناسی است. انسان تا زمانی که خود را نشناسد خدای خود را نمی تواند بشناسد و باید خود را در ورطه نابودی و هلاکت به صراط مستقیم برساند.

نیکنام، در پایان گفت: آموزش تفسیر سوره مبارکه تغابن، ویژه پایوران، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش حفظ کلام الله مجید، آموزش تجوید، محافل نورانی انس با قرآن کریم و جلسات اخلاق از جمله مهم ترین برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ می باشد.

ارسال نظرات