نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه گناباد گفت: قدرت اقتصادی آمریکا به گونه تدریجی در وضعیت افول قرار گرفته است و این امر به مفهوم آن است که می توان شرایط جدیدی را بوجود آورد که خارج از معادله قدرت و برتری جویی آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۳۱۶۴۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا احمدی در نشست بصیرتی که در نمازخانه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: تجربه تاریخی حکایت از رویارویی مستمر بین دو تفکر و دو جبهه یا نیروی سلطه گر و سلطه ستیز می کند.

وی افزود: در همه ادوار تاریخ ما شاهد به دام انداختن جوانان مسلمان در همه کشور های اسلامی از طریق مواد مخدر و شراب ، توسط ایادی استکبار و استعمار بوده و هستیم

وی با اشاره به دسته بندی استعمار کهنه، نوین و فرانوین به دسیسه های استعمار پیر انگلیس اشاره کرد و گفت: هدف نهایی نیروی سلطه گر اعمال خواست و اراده خود بر نیروی تحت سلطه و به حرکت درآوردن آن در راستای منافع خود می باشد.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه گناباد اذعان کرد: سلطه گری و سلطه جویی خصلت و ویژگی مشترک کشورهای اروپایی است و تاریخ نشان می دهد که پرتقال، اسپانیا و فرانسه و انگلیس خبیث همواره برای سلطه خویش تلاش داشته اند تا کنترل خود را بر سایر بازیگران اعمال نمایند.

وی با اشاره به چگونگی شکل گیری نظام سلطه اشاره داشت و گفت: اگر در برابر تهدیدات مقاومت شود طبعا انگیزه کشور مهاجم کاهش خواهد یافت و از طرف دیگر می توان نشانه هایی را دید که قدرت اقتصادی آمریکا به گونه تدریجی در وضعیت افول قرار گرفته است و این امر به مفهوم آن است که می توان شرایط جدیدی را بوجود آورد که خارج از معادله قدرت و برتری جویی آمریکاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها