امام جمعه بخش پره سر گفت: اساس فلسفه حکومت اسلامی دوستی، محبت، تجاوز نکردن به حقوق دیگران و رعایت عدالت است.
کد خبر: ۸۵۳۱۶۴۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی‌نژاد در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در جلسه اخلاق که با حضور پایوران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های دین مبین اسلام اظهار کرد: دین اسلام دین رافت و محبت است و مومنان بین خودشان رحیم هستند و با دشمنان اسلام به شدت دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه باید از ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام محافظت نمود، افزود: وقتی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها به میان می‌آید باید از نزدیکان نیز گذشت و باید جان و مال خود را فدای اسلام کرد.

امام جمعه بخش پره‌سر، اولین حق بین مومنین را حق در مال دانست و تصریح کرد: مومنان باید در ادای حق و حقوق مالی خود مطابق شرع مقدس اسلام عمل نمایند تا تضییع حقوق دینی پیش نیاید.

حجت لاسلام مهدی‌نژاد کم توقعی را از دیگر حقوق بین مسلمین دانست و گفت: مسلمانان باید قناعت و کم‌توقعی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به نام "دولت و مات، همدلی و همزبانی" خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی و همزبانی می‌توان بر بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مسلط شد.

ارسال نظرات