نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به گذشت دو هفته از سوال خود از یکی از وزرا درباره علت حضورش در 16 هیات مدیره گفت: کمیسیون پس از گذشت این مدت سوال را به هیات رئیسه ارسال نکرده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۱۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس ضمن تجلیل از بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان گفت: فراوان مطرح می‌شود که مصوبه دیروز مجلس درباره صیانت از حقوق هسته ای دچار ایراد است و مغایر با بیانات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: بند یک طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای که دیروز 213 رای آورد عنوان می‌دارد. لغو تحریم‌ها به طور یکجا و کامل در متن توافقنامه باید درج شود و این به این معنا است که در روز توافق تحریم‌ها باید لغو شده باشد یعنی مطالبه مجلس هم دقیقا همان مطالبه رهبر معظم انقلاب است. 

رسایی در بخش دیگری از تذکر خود گفت: طبق آیین‌نامه سوال از وزرا باید پس از طرح در کمیسیون اعلام وصول شود اما من سوالی از وزیر محترمی کردم که عضو 16 هیات مدیره است اما در جلسه کمیسیون آقای وزیر حاضر نشد اسناد و مدارک خروج خود از هیات مدیره این شرکت‌ها را به من ارائه دهد و گفت که به رئیس کمیسیون خواهد داد در حالی که من سوال کرده‌ام و باید اسناد را به من ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: دو هفته از این ماجرا گذشته است و سوالی را که بنده از پاسخ آن قانع نشده‌ام کمیسیون هنوز به هیات رئیسه ارائه نکرده است؛ من تا به حال از 5 سوال خود به علت قانع‌کننده بودن انصراف دادم اما در این مورد که پاسخ قانع‌کننده به من ندادند کمیسیون به چه دلیل پس از گذشت دو هفته سوال من را به هیات رئیسه ارسال نکرده است؟

ارسال نظرات