جلسه گردان بیت المقدس حضرت علی بن ابیطالب(ع) در دفتر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شش امام علی(ع) این ناحیه و با حضور اعضای گردان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۴۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه گردان بیت المقدس حضرت علی بن ابیطالب(ع) در روز سوم ماه مبارک رمضان در دفتر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شش امام علی(ع) این ناحیه و با حضور اعضای گردان برگزار شد.

 در این جلسه زارع کمالی فرمانده ناحیه ثارالله به همراه جانشین و معاونت عملیات خود نیز حضور داشتند و حجت الاسلام بینا در مورد فضیلت ماه  مبارک رمضان مطالبی را با احادیثی از ائمه در مورد این ماه عزیز بیان نمود.

در ادامه رستگاری فرمانده گردان، جلسه را جمع بندی و در مورد رزمایش اردیبهشت 1394 و برنامه های سال1394مطالبی بیان داشت و از ارکان گردان نظرات و انتقادات را خواستار شد و آنان انتقادات خود را از رزمایش قبل و پیشنهاداتی برای رزمایش بعد بیان کردند.
 
سپس فرمانده حوزه شش امام علی(ع) نکاتی را در مورد رزمایش بیان کردند و از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله تقاضای رفع برخی مشکلات را نمود.
 
در ادامه جلسه معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج ثارالله از فرمانده گردان و ارکان جهت رزمایش اردیبهشت تقدیر و تشکر کرد و نکاتی را جهت بهتر شدن رزمایش سال آینده عنوان نمودند.

 در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در صحنه بودن هر چه بهتر بسیجیان و پیروی از ولایت و ولایت پذیری و هوشیاری در برابر جنگ کنونی که  جنگ مفاهیم است خواستار شد.

ارسال نظرات