خبرهای داغ:
فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز به مناسبت هفته قوه قضائیه با مسئولین دادگستری شهرستان البرزدیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۵۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز،  فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت گرامیداشت هفت تیر و سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشتی و یاران با وفایش و هفته قوه قضاییه با اسانلو رئیس دادگستری و جلالی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز دیدار کردند.

علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا‌(ع) در این دیدار با بیان تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته قوه قضائیه در سطح شهرستان البرز اظهارداشت: پیشرفت‌ها و کارهای صورت گرفته در دادگستری شهرستان البرز بسیار ارزنده بوده که بایستی از این عملکرد تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بارزترین ویژگی قوه قضاییه را گرفتن حق مظلوم از ظالم و جلوگیری از وقوع انواع جرم توسط افراد بی‌بند و بار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: قوه قضاییه به عنوان  آخرین ملجاء و پناهگاه مردم برای یاری رساندن به آنها و حافظ امنیت و آرامش مردم است.

حیدری دراین نشست بر اهداف بسیج و قوه قضاییه اشاره کردو گفت:  بسیج و قوه قضاییه با الهام از ولایت و رهبری در خط مقدم اجرای قوانیین اسلامی هستند و در جهت بهبود امور، تا پای جان نیز ایستاده‌اند .

جلالی دادستان شهرستان البرزنیز درحاشیه این دیدار گفت: برآورده کردن انتظاراتِ به حق مردم و رسیدگی به امور قضایی آنان در کمترین زمان و اجرای به موقع حکم عادلانه از اهداف و دغدغه‌های اصلی قوه قضائیه است .

شایان ذکر است:حجت الاسلام حسن شجاعی مهرمسئول نمایندگی ولی فقیه، علی اصغر شیر محمدی معاون هماهنگ کننده و مسئول روابط عمومی  سپاه امام رضا‌(ع) البرز نیزحضور داشتند.

دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزبا مسئولین دادگستری شهرستان البرز


دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزبا مسئولین دادگستری شهرستان البرز

 

 

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها