جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیج آمادگی لازم را برای عملیاتی کردن شعار سال جاری دارد.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۸۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ رضا حسینی در شورای فرهنگ عمومی استان زنجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت تاکید فراوان دارند.

وی بر لزوم عملیاتی کردن همدلی و همزبانی دولت و ملت در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه حوزه بسیج در استان زنجان می‌تواند 50 درصد برنامه‌ها را پوشش دهد بسیج از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: بسیج آمادگی لازم را برای عملیاتی کردن شعار سال جاری داشته و برنامه ریزی‌های لازم را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هشت موضوع مختلف را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرده‌اند، افزود: این موضوعات به عنوان دغدغه‌های اصلی جامعه محسوب می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه مقرر شد هشت مورد از این موضوعات در استان‌های کشورمان بحث و بررسی شود، ابراز داشت: سپاه استان زنجان دو مورد از این موضوعات را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

وی ترویج فضائل فرهنگی در جامعه را یکی از این موضوعات اعلام کرد و متذکر شد: توجه جدی به آسیب‌های اجتماعی از دیگر موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه طلاق به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز محسوب می‌شود، گفت: برای حل این آسیب‌ها باید برنامه‌های مختلفی برگزار شود و آسیب‌ها مورد تحلیل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان باید بتوانند این موضوعات را طرح و عملیاتی کنند، بیان داشت: پیشنهاد می‌شود موضوعات در شورای فرهنگ عمومی به صورت مجزا مطرح و پیگیری شود.

ارسال نظرات