فرماندار شهرستان میامی گفت: تعداد سالن های ورزشی نیاز شهرستان میامی را مرتفع می کند؛ولی زیرساختهای ورزشی و رفاهی بیشتری برای جوانان مستعد این شهرستان نیاز است.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۸۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میامی با موضوع اوقات فراغت در محل فرمانداری این شهرستان، به اهمیت اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: نشست ها و جلسات مختلفی درخصوص پیشگیری از معضلات اجتماعی و امور جوانان برگزار شده که نشان از اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه تعداد سالن های ورزشی نیاز شهرستان میامی را مرتفع می کند، افزود: ولی زیرساختهای ورزشی و رفاهی بیشتری برای جوانان مستعد این شهرستان نیاز است.

فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه ستاد اوقات فراغت شهرستان باید به سمتی برود که خروجی بهتری از مسائل فرهنگی داشته باشیم، افزود: درستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان اهمیت به قشر جوان و نیازهای به روز آنها مورد بررسی واهمیت قرارگیرد.

قاضی، جلوگیری از هزینه های مازاد و تداخل برنامه های اوقات فراغت را مورد تأکید دانست.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی نیز در این نشست با بیان اینکه جمعیت جوان شهرستان نیاز به یک برنامه ریزی ویژه با اجرای برنامه های مختلف و کیفیت بالا را دارد، افزود: اگر برای اوقات فراغت جوانان به درستی برنامه ریزی و به آن اهمیت داده شود، در آینده از آسیب هایی که آنها را تهدید می کند، در امان خواهیم بود.

نوید ظفری افزود: دستگاه های عضو ستاد اوقات فراغت با اطلاع رسانی به موقع، ارتقای سطح کیفی، نظارت و ارزیابی برنامه ها به برگزاری هرچه بهتر این ایام کمک کنند.

وی بیان کرد: بیشتر مشکلات ناشی درجامعه برای جوانان، نبود برنامه مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها