معاون سیاسی سپاه استان سمنان:

عدالت اجتماعی شاخصه اصلی گفتمان انقلاب اسلامی در سوم تیر84 است

ایجاد عدالت اجتماعی، ایستادگی و مقابله با مستکبران از شاخصه های اصلی گفتمان انقلابی سوم تیرماه سال 84 است.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۸۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان به مناسبت سوم تیر ماه سالروز انتخاب مردم به اندیشه و گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و این شاخصه از شاخصه های اصلی مدنظر بنیانگذار انقلاب و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای است.

وی با بیان اینکه در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم به کسانی که در راستای انقلاب اسلامی حرکت کرده اند، اعتماد کرده اند، افزود: اینها نشانه این است که مردم دینمدار، همسو و تابع رهبری و خواهان ایستادگی و مقابله با مستکبران و ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هستند.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: جریان اصلاحات در دوره ریاست جمهوری هفتم و هشتم در مجلس ششم و شورای اول شهر تهران با شعار گفتمان امام و رهبری به وجود آمد.

فدایی اضافه کرد: جریان اصلاحات با انتقاد از دولت ششم در راستای آزادی بیان، به وجود آوردن مدینه فاضله و حل مشکلات اقتصادی، ارتباط با دنیا از طریق گفت و گو در این راستا بود که فتح سنگر به سنگر را در مدت هشت سال دوره ریاست جمهوری و یکسال مجلس و یک دوره شورای شهر تهران را در دست گرفتند.

وی علت رویگردانی مردم از جریان اصلاحات و دادن رأی اعتماد به جریان اصول گرایی در دوره ریاست جمهوری نهم و دهم را بدین دلیل عنوان کرد که عمکرد جریان اصلاحات بر خلاف گفتمانشان بود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: عواملی باعث شد در دوره دوم شورای شهر تهران گروهی با عنوان آبادگران اسلامی به وجود آید که این گروه با شعار ساده زیستی، روحیه مقابله با فسادگرایی، مردم گرایی و خدمت به مردم، گفتمان حضرت امام خیمنی (ره) و تبعیت محض از رهبری بار دیگر مردم به آنها رأی دادند.

فدایی افزود: با درایت شورای شهر تهران و فعالیت شهردار تهران باعث شد که امیدی در دل مردم با نگاه به شعارها که عملکرد همراه با رفتار و گفتار مطابقت داشت، ایجاد شود و مردم در انتخابات مجلس هفتم و ریاست جمهوری نهم و دهم به جریان اصولگرا رأی بدهند.

وی گفت: جریان اصول گرا به یکسری از چالش ها که بر خلاف شعارهای داده شده بود، گرفتار شده بودند و در بدنه این دولت جریانی به نام انحرافی ساختار و رفتار را تغییر داد از جمله عدم برآورد معیشتی مردم که باعث شد اختلافات شدید در بین نیروهای اصول گرا ایجاد شود و بار دیگر مردم در انتخابات دولت یازدهم به کسی که با شعار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پا به عرصه گذاشته بود رأی بدهند و از همه مهمتر این بود که وحدت و یکپارچگی از بین رفت و این عدم وحدت باعث همگرایی نیروهای اصلاح طلب شد و آنها توانستند در دوره یازدهم ریاست جمهوری موفق شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار