خبرهای داغ:
شاه امیریان
در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری اقلید صورت گرفت
در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری اقلید در سال جاری، ایثارگران شاغل در شورا و شهرداری این شهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امشب در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری این شهر در سال 94 که با حضور شهردار، رئیس شورای شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد از 12 ایثارگر شاغل در شورا و شهرداری تجلیل شد.

در ابتدای این جلسه شهردار اقلید با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بابیان اینکه رمضان ماه خودسازی، برکت، بندگی و عبادت است اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات رفاهی، فرهنگی و... آنان عبادت بزرگی است که باید به‌درستی انجام شود.

احمد علایی با اشاره به رشادت رادمردان دوران دفاع مقدس در حفظ و ارتقای امنیت و آسایش کشور و ملت بیان داشت: امنیت امروز ایران اسلامی که زبانزد خاص و عام در دنیای پرتلاطم کنونی است از برکت خون شهدا و وجود ایثارگران و جانبازان این مرزوبوم است ازاین‌رو همگی ما باید در تجلیل و قدردانی از این جوانمردی‌ها و ایثارگری‌ها بکوشیم.

شهردار اقلید به پاداش عظیم خدمت‌رسانی به مردم نزد خداوند متعال اشاره و تصریح کرد: ایثارگری تنها به حضور در میدان جنگ خلاصه نمی‌شود بلکه رسیدگی به امور مردم در هر مقام و منصب نوعی ایثارگری است که اجر بی‌شماری دارد.

علایی کارکنان شهرداری را ایثارگران اداری شهرداری نامید و با تقدیر از زحمات آنان بر لزوم همدلی و هم‌زبانی بیشتر و بهتر کارکنان در راستای اجرای صحیح وظایف و حل مشکلات مردم این شهر تأکید کرد.

عملکرد شهرداری برنامه‌محور باشد

در ادامه رئیس شورای شهرستان اقلید با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا از تلاش بی‌شائبه شهردار و کارکنان شهرداری اقلید در خدمت به مردم این شهر تقدیر کرد.

حمیدرضا ثابت اقلیدی عنوان داشت: همگی ما مدیون ازخودگذشتگی کسانی هستیم که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با گذشتن از جان، مال، زندگی و جوانی خود در میدان‌های جنگ و جهاد برای حفظ ناموس، امنیت، رفاه و عزت ما جنگیدند.

وی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایثارگری خواند و از اقدام مؤثر و ارزنده شهرداری در تجلیل از ایثارگران تقدیر کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها