مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد؛

اعزام گروه جهادی شهدا به منطقه دشت شاد کالپوش میامی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از اعزام گروه جهادی شهدا پایگاه کوثر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شاهرود به اردوی جهادی منطقه محروم دشت شاد بخش کالپوش میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۴۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام گروه جهادی شهدا در ماه مبارک رمضان به روستای دشت شاد گفت: این گروه جهادی متشکل از 20 خواهر و 16 برادر می باشد که به اتفاق 4 پزشک برای انجام برنامه های فرهنگی مذهبی و بهداشتی درمانی به این روستای محروم اعزام شده اند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و با همکاری بهداری سپاه شاهرود اکیپ بهداشتی در مدت سه روز برنامه های بهداشتی و درمانی اهالی روستا را پیگیری می کنند و یک گروه دامپزشک نیز برای بررسی دام و طیور مردم این روستا به این منطقه اعزام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهدا در مدت 10 روز حضور خود در این روستا به برنامه های اعتقادی، علمی و فرهنگی می پردازد و در کنار آن اقدام به زیباسازی و مرمت مدرسه روستا نیز خواهند نمود.

جلیلی با بیان اینکه گروه های جهادی در فواصل مختلف تا پایان تابستان به اردوهای جهادی اعزام می شوند، بیان کرد: گروه جهادی شهدا با این در آستانه فصل امتحانات قرار داشت؛ اما با شور و اشتیاق و استقبال عالی این اردو را درخواست و شرکت كردند و سایر گروه های جهادی دانشجویی نیز علاقه خاص به خدمت به مردم مناطق محروم دارند.

وی با تأکید بر خودسازی در این اردوها گفت: شرکت کنندگان در این اردوها خود اذعان دارند که این برنامه در روحیه آنها تأثیر بسیار دارد و سبب خودسازی می شود و تمرینی برای خدمت رسانی به مردم و قبول مسئولیت برای خدمت به جامعه در آنها بیشتر و بیشتر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار