خبرهای داغ:
به مناسبت روز مبارزه با مواد مخدر برگزار مي شود؛

کارگاه آموزشی آسيب هاي مواد مخدر سنتی و صنعتی در بوستان های سلامت شاهرود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: به مناسبت 5 تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی کارگاه های و کلاس های توجیهی آموزشی آشنایی با آسيب هاي مواد مخدر سنتی و صنعتی در بوستان های سلامت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۵۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه های توجیهی آموزشی شناخت آسیب های مواد مخدر سنتی و صنعتی اظهار داشت: در این کارگاه ها و کلاس های آموزشی که در شب های پنجشنبه و جمعه در بوستان های سلامت برگزار می شود کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و بسیج به بیان انواع مواد مخدر و آسیب ها و راهکارهای مقابله با آن مي پردازند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و متأسفانه دست به گریبان بودن برخی از خانواده ها این کارگاه ها در بوستان های سلامت اجرا و از خانواده ها می خواهیم در این کارگاه ها شرکت کرده و با این مواد مخدر و به خصوص نوع جدید و صنعتی آن آشنا شوند تا بتواند با شناخت درست در مقابله با این پدیده فرزندان خود را محافظت كنند.

حسین پور تصریح کرد: این کلاس ها و کارگاه های توجیهی در بوستان های کودک،بلوار،شهدای محراب و شهرک ولیعصر(عج) از ساعت 22 شب های پنجشنبه و جمعه 4 و 5 تیرماه برگزار خواهد شد.

فعالیت شش بوستان سلامت در سطح پارک ها و بوستان های شاهرود

وي با اشاره به آغاز فصل تابستان و ماه مبارک رمضان و آغاز برنامه بوستان سلامت در پارک ها گفت: برنامه بوستان سلامت امسال با توجه به ابلاغ در چهار بوستان شاهرود اجرا و با توجه به درخواست پایگاه ها و اشتیاق مردم به این برنامه ها در دو بوستان دیگر نیز اجرا شده است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود افزود: برنامه های بوستان سلامت در چهار پارک و بوستان شهدای محراب،کودک،بلوار و ولیعصر(عج) شاهرود بصورت مصوب به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه های خاتم،علی و ولایت برگزار می شود و علاوه بر آن در پارک های آبشار،ولایت ،هفتم تیر و انقلاب نیز برنامه بوستان سلامت با همکاری پایگاه های بسیج اجرا می شود.

حسین پور خاطر نشان کرد: در بوستان های سلامت برنامه های متنوع شامل غرفه های نمایشگاهی،برگزاری مسابقات ورزشی، پخش سریال های ماه مبارک رمضان شبکه های سیما،پخش مسابقات لیگ جهانی والیبال، مسابقات فرهنگی مخصوص کودکان توسط روحانیون،مشاوره دینی و اعتقادی و خانوادگی و ازدواج در بوستان های سلامت اجرا می شود.

وي با تاکید بر استقبال خوب خانواده ها از این برنامه ها گفت: ما در پارک شهرک ولیعصر(عج) که برنامه محله اسلامی نیز می باشد این بوستان مورد استقبال بی نظیر خانواده ها قرار گرفته و مردم این برنامه را سبب احیا پارک این شهرک و تغییر محیط آن می دانند و تقدیر فراوانی انجام شده است.

 مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با بیان اینکه در اجرای این برنامه از ارگان های مختلف نیز همکاری دارند بیان کرد: در برپایی غرفه های نمایشگاهای علاوه بر همکاری اقشار مختلف بسیج ادارات و ارگان های دولتی نیز با ما همکاری کرده که از آنها نیز تشکر می کنیم.

حسین پور با تاکید بر اثرگذاری این برنامه ها در روند فرهنگی سازی مبتنی بر آموزه های الهی و انسانی در جامعه گفت: اجرای این برنامه های فرهنگی رسالت بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب و بسط و گسترش آن در جامعه است و با توجه به استقبال چشمگیر مردم هر سال این برنامه ها با افزایش کمی و کیفی و همکاری خود مردم مواجهه می شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان این برنامه بعد از افطار هر شب انجام می شود بیان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان این برنامه ها با تنوع و زمان بیشتری در سطح بوستان ها و با زمانبندی مشخص برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری طرح بوستان های سلامت سپاه شاهرود با دعوت از همه خانواده ها برای حضور در برنامه های این بوستان ها گفت: این بوستان ها منتظر حضور علاقمندان و خانواده ها برای استفاده از اوقات فراغت و غنی سازی این ساعات برای استفاده فرزندان آنها می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها