خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قربانی خبر داد؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم از آغاز به کار طرح تابستانی «داغ‌تر از تابستان» به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی کلهری این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۵۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،مهدی‌علی بابایی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت متمرکز فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تابستان سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند، مطرح کرد: جوانان و نوجوانان در فصل تابستان اوقات فراغت بسیاری دارند و مراکز فرهنگی و دینی باید با فعالیت‌ها و برنامه‌های مذهبی خود اوقات فراغت آنها را پر کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه طرح تابستانی داغ‌تر از تابستان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی کلهری تصریح کرد: 110 نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به همراه خانواده‌های خود در سالن اجتماعات امامزاده موسی مبرقع (ع) گردهم آمده و در مراسم افتتاحیه طرح شرکت کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قربانی برگزاری مسابقات فرهنگی، جنگ شادی و سخنرانی حجت‌الاسلام بابامیری یکی از کارشناسان تربیت نوجوانان را بخشی از برنامه‌های مراسم مذکور دانست و ابراز کرد: آموزش زبان انگلیسی، تکواندو، دفاع شخصی، خطاطی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم، کامپیوتر، امداد و نجات، سلاح‌شناسی و حلقه معرفتی بخشی از برنامه‌های طرح تابستانی پایگاه شهید کلهری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان برجسته استانی هر روز ساعت 14 در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) و کلاس رفع اشکال قرائت قرآن کریم هر شب ساعت 22 در سالن اجتماعات پایگاه شهید کلهری برگزار می‌شود.

بابایی از مشارکت‌های کانون فرهنگی توحید و آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) تقدیر کرد و با ابراز امیدواری نسبت به گسترش تعاملات میان این مراکز فرهنگی گفت: در پایان این مراسم حاضران جلسه با قرائت بندهای «گزاره برگ ملی هسته‌ای» آن را امضاء کردند.



ارسال نظرات