تمسک به قرآن، راه سعادت دنیوی و اخروی

یکی از قاریان برتر کوهرنگ در محفل نورانی انس با قرآن مجید در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، تمسک به قرآن را راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۵۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل انس با قرآن کریم، همزمان با ماه مبارک رمضان، در سوله صالحین سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار شد.

حجت السلام صادق نیکنام ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ، گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان، پنج شنبه ها، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان، پاسداران و نیروهای وظیفه در این ناحیه برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری محافل قرآنی در این ماه مبارک را آشنایی بیشتر کارکنان ناحیه و بسیجیان با کلام وحی و بهره گیری از قرآن کریم در تمامی مراحل زندگی عنوان کرد.

نیکنام، به برخی از برنامه های قرآنی ویژه ماه ضیافت الهی در سطح سپاه ناحیه کوهرنگ نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ، جلسات اخلاق، کلاس های تفسیر سوره مبارکه تغابن از دیگر برنامه های این ماه به شمار می روند.

گفتنی است: در این محفل نورانی، ابوالفضل حسینی از قاریان بسیجی شهرستان کوهرنگ به تلاوت زیبایی از آیات منتخب سوره مبارکه انعام و فصلت پرداخت.

این قاری بسیجی، در پایان قرائت خود، یکی از راههای اصلی موفقیت در زندگی را توسل به قرآن معرفی کرد و افزود: هر کس خواستار سعادت و خوشبختی در زندگی دنیوی و اخروی است باید با تمسک به قرآن این راه را طی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار