خبرهای داغ:
همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان؛
دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه امام علی بن ابي طالب(ع) در 1394، همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارلله ستاد سپاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۱۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه امام علی بن ابي طالب(ع) در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور کارکنان ستاد فرماندهی و نواحی مقاومت بسیج سپاه قم در حسينيه ثارالله سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد

در این محفل انس با قرآن که به همت مدیریت قرآن و نماز سپاه امام علی بن ابي طالب (ع) برگزار شد٬ مهدی قمی به قرائت آیاتی چند از از کلام الله مجید پرداخت.

ابوالفضل محمد زاده، رتبه برگزیده نیروهای مسلح و مقام اول مسابقات حفظ قرآن کریم نیروهای مسلح ایران و عمان، نیز آیاتی از قران کریم را به صورت ترتیل قرائت نمود.

همچنین استاد شهریار پرهیزگار از قاریان و حافظان بزرگ در دومین محفل انس با قران کریم سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی از جایگاه والای قرآن در جامعه سخن گفت و توجه بیشتر مسئولین به این امر را خواستار شد.

گفتنی است استاد پرهیزگار در سال۱۳62در مسابقات بین‌الملل جمهوری اسلامی ایراندر حفظ ۱۵ جزء رتبه نخست را کسب کرد؛ همچنین در سال 1364 در حفظ ۲۰ جزء رتبه دوم را در کشور عربستان بدست آورد.

شهریار پرهیزکار در سال 1366هم در رشتهٔ حفظ کل قرآن در مسابقات بین‌المللی ایران شرکت کرد و رتبه نخست را در این مسابقات از آن خود ساخت. او در سال ۷۱ نیز به رتبه نخست مسابقات کشور عربستان در رشته حفظ کل دست یافت.

شایان ذکر است محافل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان پنجشنبه هر هفته در حسينيه ثارالله ستاد سپاه برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها