محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان روز پنج شنبه با حضور جمعی از روحانیان، پاسداران و سربازان سپاه استان مرکزی در سپاه اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۵۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در حاشیه این آیین گفت: محافل معنوی انس با قرآن در روز های ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته استانی در حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه این شهرستان با هدف بهره گیری هرچه بیشتر از آیات این کتاب آسمانی، تفسیر و قرائت برگزار می شود.

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی افزود: عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم موجب سعادت انسان ها می شود و از هرگونه تفرقه و شکافی در جهان اسلام جلوگیری می کند.

وی بیان کرد: برگزاری این گونه آیین ها و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم، پیامد هایی از جمله ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی در جامعه و الگوگیری از آموزه های دینی و قرآنی در زندگی را برای نسل جوان به همراه دارد که این مهم موجب استحکام خانواده ها می شود.

در سه روز از هفته (روزهای زوج)در ماه مبارک رمضان برای آشنایی هرچه بیشتر کارکنان و سربازان با آیات نورانی قرآن کریم کلاس تفسیر و قرائت قرآن در سپاه ناحیه اراک برگزار می شود.

در روزهای یکشنبه، سه شنبه نیز درس اخلاق به همین مناسبت برگزار و روز پنج شنبه ها به صورت کلی این آیین ها در حسینه شهدا سپاه ناحیه اراک برگزار می شود.
ارسال نظرات