افتتاحیه برنامه های ماه مبارک در محل حسینیه ثار الله

ماه مبارک رمضان قطعه ای از بهشت در روی زمین است که همگان به استفاده از لحظات این ماه و به طور ویژه شب های قدر ، خواندن و تدبر بر آیات قرآن کریم ، خواندن دعاهای مخصوص سفارش شده است
کد خبر: ۸۵۳۲۱۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل, مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک در محل حسینیه ثار الله با شرکت کلیه پایوران و سربازان ستاد سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل برگزار شد .

در این برنامه ابتدا سرهنگ پاسدار محسن عالیش زاده مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل به تشریح سین اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان خصوصا محل ها و زمان های تشکیل کلاسهای قرآنی پرداختند.

ایشان با دعوت از حضور منظم و به موقع پایوران و سربازان در ساعات مقرر و محل های تعیین شده کلاسها که شامل کلاسهای اخلاق (روز های یکشنبه و سه شنبه ) و کلاسهای قرآنی (روزهای شنبه ،دوشنبه ،چهارشنبه )و محفل انس با قرآن کریم در روزهای پنج شنبه ، از اهمیت دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم مطالبی بیان کردند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل با تبریک هلول ماه مبارک رمضان، اهمیت روزه داری را در این ماه پر فیض و پربرکت با تکیه بر آیات و روایات بیان فرمودند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان قطعی از بهشت در روی زمین است که همگان به استفاده از لحظات این ماه به ویژه شب های قدر ، خواندن و تدبر بر آیات قرآن کریم ، خواندن دعاهای مخصوص سفارش شده در ماه نزول قرآن کریم و حضور در مساجد و بهره مندی از علما تشویق نمودند.ایشان همچنین از فرصت به دست آمده در این ماه مغفرت همگان را به طلب آمرزش گناهان خویش از خداوند متعال خواستار شدند.

در ادامه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سردار جلیل بابازاده ضمن تاکید بر فضا سازی محیطی ، برحضور منظم و به موقع پایوران و سربازان در برنامه ها و کلاس های قرآنی تعیین شده این ماه که اول وقت اداری برگزار می شود تأکید نمودند. ایشان همچنین از سربازان و پایوران حاضر خواستند جهت استفاده از فیوضات این ماه مبارک ، در برنامه سخنرانی و نماز جماعت حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) که در شب های این ماه مبارک ترتیب یافته حضور پر شوری داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار