خبرهای داغ:
معاون توسعه علمی و فرهنگ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:
معاون توسعه علمی و فرهنگ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: ارزش میزهای مسئولیتی در خدمت به مردم است.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۶۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد رضا واعظ مهدوی در چهارمین جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد: میزها و مسئولیتها یک اعتبار برای ما است و باید بتوانیم دین خود را به شهدا ادعا کنیم.

وی ارزش میزهای مسئولیتی را برای خدمت به مردم دانست و بیان داشت: شهید مطهری میفرماید« ما تشنگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت» و شهدایی مانند بهشتی الگوهایی بودند که اجازه نمیدادند تا کشور از قدرت نزول پیدا کند.

معاون توسعه علمی و فرهنگ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه شهدا چار چوب و خط مشی انقلاب اسلامی هستند که باید زنده نگه داشته شوند، گفت: اندیشه و تفکر و آینده نگری در اقدامات ما را بیمه میکند و نگرش دراز مدت باید جایگزین نگرش کوتاه مدت شود.

واعظ با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته گرایشهای دراز مدت جایگزین گرایشهای کوتاه مدت میشود، خاطر نشان کرد: در کشورهای غربی دانشگاهها 200 سالگی و روزنامهها 100 سالگی خود را جشن میگیرند اما ما در ایران چنین چیزی نداریم.

وی ابراز داشت: در آغاز برنامه ششم توسعه هستیم وباید به وسیله برنامه، بردارهای دستگاهها هم سو و هماهنگ شود و این هم سویی یک هم افزایی به وجود بیاورد که باعث افزایش بازدهی در کشور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها