امام جمعه نکا گفت: همدردی و کمک به همنوع مسلمان، بدست آوردن دل انسان مومن و رفع مشکل او بزرگترین نوع عبادت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۶۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از نکاآنلاین، حجه الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در جشن گلریزان با بیان اینکه در ماه رمضان هم باید به جنبه فردی خود با بندگی درست خداوند و کسب مغفرت او بپردازیم، اظهارداشت: در بعد اجتماعی بندگی خداوند هم باید با دستگیری و همدلی با دردمندان و گرفتاران جلب رضایت خداوند را به ارمغان آوریم.

وی عبادت و بندگی را فراتر از نماز و روزه عنوان کرد و اظهارداشت: همدردی و کمک به همنوع مسلمان، بدست آوردن دل انسان مومن و رفع مشکل او بزرگترین نوع عبادت به شمار می‌رود.

امام جمعه نکا گفت: در ماه مبارک رمضان باید اخلاق با هم یکی شدن و همدم دیگران شدن را ترویج دهیم، لذا نباید سفره مستضعفین خالی باشد و آنچه تا کنون دیده شده این است که کمیته امداد یکی از موفق‌ترین نهادها در عرصه‌ی اشتغال‌زایی قشر محروم جامعه با وجود تنگناهای مالی و امکاناتی بوده است.

وی اذعان داشت: باید با اهتمام ویژه نسبت به افزایش کمک‌ها و وام اشتغال‌زایی در این نهاد اقدام لازم صورت گیرد و در این زمینه حتی اگر دولت بودجه کافی را داشته باشد، نباید در رحمت را به روی مردم بست بلکه باید اجازه مشارکت بیشتر را به مردم داد.

در این مراسم جعفر احمدی سرپرست جدید فرمانداری نکا نسبت به توجه ویژه به امر کمک به کمیته امداد و مددجویان این نهاد اعلام آمادگی کرد تا بتوان در راستای توانمندسازی این قشر و رفع مشکلات آنان بهتر از گذشته اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها