مراسم تودیع و معارفه سرپرست کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۶۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از بصیرنیوز،قهرمان کلیج در ابتدای این آئین با تشکر از زحمات نادعلی آقالری، اظهار داشت: ایشان زحمات زیادی را برای ورزش فریدونکنار متقبل شده‌اند و مسابقات زیادی را برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه زحمات وی برای جذب ورزشکار در پایگاه‌های بسیج برای جلوگیری از آسیب‌ها، قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: در طول این مدت که وی به عنوان فرمانده کانون بسیج ورزشکاران انتخاب شده بودند زحمات زیادی کشیده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، گفت: از یک نیروی بسیجی و علاقه‌مند دعوت شده تا در این جایگاه قرار بگیرند که از زحمات و نگاه ویژه فرماندهی ناحیه شهرستان تشکر می‌کنم و امیدواریم چتر حمایتی ایشان همچنان ادامه داشته باشد.

کلیج با اشاره به اینکه اداره ورزش ارتباط تنگاتنگی با سپاه و حضور در مراسم مختلف بسیج در سطح شهرستان دارد، گفت: فعایت‌های فرهنگی خوبی در زمان برگزاری مسابقات از سوی کانون بسیج ورزشکاران انجام شده است.

کلیج خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور فرمانده جدید کانون ورزشکاران شاهد شکوفایی و تحول بزرگی در این قسمت باشیم.

امروز بسیج در تمامی اقشار جامعه حضوری فعال دارد

خیرالله باقرزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فریدونکنار نیز در این آئین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم در راستای اهداف امام، شهدا و رهبری در بسیج گام‌های موثری برداشته شد، خاطرنشان کرد: امروز بسیج در تمامی اقشار جامعه حضوری فعال دارد.

وی تصریح کرد: آنچه رهبری از ما می‌خواهد حضور چندلایه و عمق بخشی در جامعه است و باید در این راه گام موثری برداریم.

جانشین فرماندهی سپاه فریدونکنار با تشکر از زحمات نادعلی آقالری اظهار کرد: از ایشان در جایگاه بهتری استفاده می‌کنیم و از فکر و تجربه بالای ایشان استفاده می‌کنیم.

باقرزاده اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات فراموش شده در سطح جامعه است و بیشترین آسیب از این ناحیه وارد می‌شود.

وی افزود: چون این فریضه الهی را ترک کردیم بیشترین آسیب‌ها به جامعه وارد می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه فریدونکنار گفت: از فرمانده جدید کانن نیز می‌خواهیم نگاه‌شان جذب حداکثری تمامی اقشار باشد تا بتوانیم منویات رهبری و شهدا را در سطح شهرستان برای همگام کردن مردم به کار بگیریم.

در حفظ آثار و یادمان شهدا به ویژه شهدای ورزشکار گام موثر برداریم

مسلم محمد‌نژاد نماینده سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا نیز در این آئین با بیان اینکه با اخلاق پهلوانی و روحیه جوانمردی می‌توانیم گام‌های بلندتری برداریم، اظهار کرد: این امر تنها با همدلی و هم‌زبانی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از زحمات آقای آقالری تشکر می‌کنیم و برای فرمانده جدید کانون بسیج ورزشکاران نیز آرزوی توفیق داریم.

نماینده سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: در حفظ آثار و یادمان شهدا به ویژه شهدای ورزشکار گام موثر برداریم و آنها را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

10 شهید ورزشکار را به استان معرفی کردیم

مرتضی اسدپور سرپرست جدید کانون بسیج ورزشکاران در حاشیه این آئین در گفت‌و‌گو با خبرنگار حرف، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف اصلی ما در کانون بسیج ورزشکاران ساماندهی، جذب و آموزش ورزشکاران است و تمام تلاشمان را می کنیم که در بدنه بسیج در مباحث فرهنگی و اخلاق‌مداری به خوبی ورود کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی و جذب، کار عقب افتاده زیادی داریم، خاطرنشان کرد: باید حلقات صالحین را در این کانون فعال کنیم و این امر را گسترش دهیم.

اسدپور با بیان اینکه مکان کانون بسیج ورزشکاران در اندازه‌های این کانون نیست، گفت: امیداریم دفتری به ما از سوی اداره ورزش و جوانان اختصاص داده شود.

فرمانده جدید کانون ورزشکاران خاطرنشان کرد: به صورت جدی در فعالیت‌های بسیج ورود پیدا می‌کنیم و به همین دلیل سعی کردیم از حضور مهدی بصیر، حجت‌الاسلام لاغری و اعضای متخصص اداره ورزش و جوانان در این امر بهره‌ گیریم.

اسدپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 10 شهید ورزشکار را به استان معرفی کردیم، اذعان کرد: به دنبال آن هستیم تا در رشته‌های دیگر نیز این کار را تکمیل کنیم.

وی در پایان با تشکر از فرماندهی سپاه فریدونکنار به دلیل حمایت از وی در سپردن این مسئولیت، خاطرنشان کرد: انتظار ما از فرماندهی ناحیه این است که امکانات اولیه و ملزومات اداری یک کانون را در اختیارمان قرار دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها