دستگاه های اجرایی که مرتبط با برنامه های...
کد خبر: ۸۵۳۲۲۷۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی استان سمنان که در محل سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست؛ گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده بهینه و درست از منابع و فرصت‌ها برای دستیابی به اقتصاد پایدار و مقاوم در برابر آسیب ها است.

وی افزود: راه تحقق اقتصاد مقاومتي اين است كه درحد شعار و حرف باقي نماند و در نتيجه ارائه طرح و برنامه اي جدي در اين امر ضروري است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: بسيجيان از افراد متخصص و با تجربه استفاده كنند تا بتوانند راهكارها و ايده هاي جديدي را ارائه دهند به اين منظور، هويت و ماهيت بسيجي مي تواند در هر شرايطي حفظ و پايدار بماند .

سردار شاهچراغی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که مرتبط با برنامه های سازمان بسیج سازندگی و در این کار دخیل هستند؛ باید تمام توان خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

وی تأکید کرد: ورود به عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي را با جديت دنبال مي كنيم و امیدواریم با مشارکت دستگاه های اجرایی موفقیت های خوبی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش؛ در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی در سال 94 رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان سمنان، مدیر کل جهاد کشاورزی استان، مدیرکل سازمان تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان، مدیرکل دامپزشکی استان و رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان و معاون منابع طبیعی استان حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها